Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö mun lähettää uusi verokortti kelaan?
04.01.2013 |
Kun olen hoitovapaalla? Vai saako Kela suoraan tiedot verottajalta?
Kommentit (3)
Kävin itse kelan sivuilla ja siellä oli verohallinnon banneri, jossa luki, että tarvitseeko verokortti lähettää kelaan? ja vastaus: useinmiten ei, sillä kela saa tiedot suoraan verottajalta.
Mikä on useinmiten ei? Kai vastaus olisi ollut ei koskaan, jos niitä ei sinne tarvitsisi lähettää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hain muutosverokortin kotihoidontuelle. Saan myös muita tuloja ja en halua maksaa lisäprossalla.
Alue: Aihe vapaa
Kela saa ennakonpidätystiedot suoraan Verohallinnosta. Ja tämä kaikki selvisi Kelan www-sivuilta. Ole hyvä vaan!
Av ei muuten hoida lastasi, se sinun pitää tehdä itse.