Abu-Hannan ristiin naulitseminen
Abu-Hannan ja Jussi Halla-ahon lapset oli samassa päiväkodissa. Abu-Hanna mainitsi kerran, että Halla-aho ei suostu edes tervehtimään tullessaan vastaan pk:n pihalla.
Tais olla kova pala persulle kun oma lapsi oli mustaihoisen lapsen kanssa samassa päiväkodissa.
Voiko ihminen enää lapsellisempi olla?
Kommentit (18)
Ei meidän pk:ssakaan ihmiset juuri tervehdi. Abu-Hanna sai Suomesta ilmaisen koulutuksen. Olisi edes siitä kiitollinen.
Mutta sinä et palsta-persun tapaan osaa yhdyssanoja etkä välimerkkejä. Outoa.
Ei meidän pk:ssakaan ihmiset juuri tervehdi. Abu-Hanna sai Suomesta ilmaisen koulutuksen. Olisi edes siitä kiitollinen.
Ei saa nykyisin edes töitä.
Verorahoistaan se on töitä tekemällä sunkin työttömyystuen maksanut.
Montako kymmentä tonnia vanhempasi maksoivat koulutuksestasi?
Mun isäni on mamu ja tehnyt koko ikänsä töitä, puolet siitä Suomessa.
Voin väittää, että hyvin monen suomalaislapsen koulukirjat on hänen työllään maksettu.
tervehdi kaikkia lapseni päiväkotiryhmän vanhempia, koska en tunne heitä. Siellä on kymmenkunta jotka tunnen ja heille moikkaan. Sitten on niitä jotka vaan kävelee pihalla, enkä tiedä keitä ne on, niin ei todellakaan tulisi mieleenkään tervehtiä vain siksi, että ollaan samalla pihalla.
Ja ihan valkoihoisia kaikki ollaan. Toisista vanhemmista en tiedä, mutta minä en ole persu.
edes suomea kirjoittamaan, koulutukseen (turhaan) menneet rahat voisi ulosmitata takaisin valtiolle.
Montako kymmentä tonnia vanhempasi maksoivat koulutuksestasi?
Perusopetus maksaa 6 604 euroa oppilasta kohden vuodessa.
Eli noin 39624 euroa plus muut kulut esim. ruokailu. Tämä tietty vielä joka vuosi. Eli voisin väittää, että vanhempani ovat maksaneet veroina useammankin suomalaislapsen koulutuksen.
kun ei moikannut maahan muuttajaa. Ärsyttää tällainen joka asiasta rasisimin repiminen. Pitääkö kaikille kadulla vastaantuleville maahanmuuttajille tai tummaihoisille alkaa moikkamaan, ettei vaan ole rasisiti.
kun ei moikannut maahan muuttajaa. Ärsyttää tällainen joka asiasta rasisimin repiminen. Pitääkö kaikille kadulla vastaantuleville maahanmuuttajille tai tummaihoisille alkaa moikkamaan, ettei vaan ole rasisiti.
Mun isäni on mamu ja tehnyt koko ikänsä töitä, puolet siitä Suomessa.
Voin väittää, että hyvin monen suomalaislapsen koulukirjat on hänen työllään maksettu.
Ja mikä mamu
On suorastaan kummallista, miten ihmeessä tämä(kin) on onnistuttu ymmärtämään näin väärin. Yritättekö te tahallanne, vai mistä tämä kiikastaa..?
http://www.halla-aho.com/scripta/umayya_abu_hanna_ja_kohtaamisongelma.h…
on kylla ihan kohteliasta tervehtia saman koulun/paivakodin vanhempia vaikke ei heita tunnekaan
Tapasi jussin kadulla eikä edes kiittänyt saamistaan reittiohjeista. Päiväkodilla ei tervehtinyt
Itse perse teit aloituksen, tunnistan kirjoitusvirheesi jo kaukaa.
Mutta sinä et palsta-persun tapaan osaa yhdyssanoja etkä välimerkkejä. Outoa.
naputtelee niitä nauloja käsiinsä.....