Nyt loppui pettäminen !
Onko täällä muita jotka naimisissa/avoliitossa ja pettää miestään? Miehen kanssa ollut monta vuotta avoliitossa, 2 lasta mutta silti petän. En ymmärrä itseäni. Selvin päin olen onnellinen ja rakastan miestäni, mutta kun saan alkoholia muutun flirttailevaksi miestennielijäksi. Huoh. Olen niin kyllästynyt kaksoiselämääni. Ei siis ole mitään salarakkaita, vaan vain yhden illan juttuja.. Ja nyt päätin että tämä loppuu, vihdoin ja viimein. Olen yrittänyt lopettaa aina yhden illan jutun jälkeen mutta nyt olen varma päätöksestäni. Päätin että tämä on viimeinen mahdollisuuteni muuttua, jos nyt ei onnistu niin pakko kai se on harkita eroa, sillä en halua kuitenkaan mieheäni satuttaa vaikka teenkin niin koko ajan.. Onko muilla samoja kokemuksia? Vai saanko vain pelkkää saarnaa,ehkä sen ansaitsenkin, tiedän..
Kommentit (9)
Kiitos kannustuksesta! Se auttaa oikeasti, siksi kaipaisinkin kokemuksia, jos joku on päässyt pois kaksoiseläämästään.. Olen miettinyt terapiaa paljon, ja tiedän myös sen että tälläinen käytös kumpuaa jostain syystä, en vaan tiedä mistä tämä johtuu.. Lapsuus onnellinen yms.. Ja päätin myös sen että jos tämä ei tällä kertaa onnistu, menen terapiaan, sillä vaikka eroaisin miehestäni se ei luultavasti auttaisi tähän ongelmaan mitenkään vaan luultavasti jatkaisin tätä jonkun toisen miehen kanssa.. Sillä syy tähän ei löydy parisuhteestani mieheen. Mitä mieltä olette, pitäisikö minun tunnustaa ongelmani miehelle, vai olenko kertomatta? Olen yhden kerran tunnustanut hänelle pettäneeni, omatuntoni ei vaan enää kestänyt.. Surettaa kun tuntuu että olen pilannut kaiken :(
Luultavasti rakastat miestäsi, mutta enemmän ystävänä. Et muuten juoksisi vieraissa ja tarvitsisi edes kännissä tuollaista määrää muiden huomiota. Ennen kuin eroat, tiedoksi sinulle: kun on sinkku, tuollainen ympäriinsä nussiminen on pidemmän päälle TYLSÄÄ. Kielletty hedelmä-aspekti jää puuttumaan.
Jos haluat pitää helpon elämän, niin jää suhteeseesi ja pyri parhaasi mukaan olemaan törttöilemättä. Ja anna suosiolla anteeksi itsellesi, jos joskus taas hairahdut. Toinen vaihtoehto on vähän rauhoittua ja pitää silmät auki, josko löytyisi mies, johon tykästyt niin paljon, että voisit kuvitella olevasi hänelle uskollinen.
Nämä neuvot ovat vain sinun parhaaksi, en ota näissä miehesi tai lapsiesi parasta yhtään huomioon.
ettet altista itteäsi tilanteisiin, joissa petät.
Itse sairastan impulsiivista persoonallisuushäiriötä, joka mulla aiheuttaa enää nykyisin sen, että kun jon alkoholia niin estot aika pitkälti poistuu. Nykyisin juon vain 1-2 julkisella paikalla ja vain hyvien ystävien kanssa esim mökillä kännit. Tulee silloinkin mokailtua ja lähenneltyä jotain miehen kaveria, mutta kaikki tietää mun ongelmista niin ei kukaan lähde munkaa sählää mitään ja antavat sekoilutkin anteeksi.
niin yksinkertaisia. Suosittelen terapiaan hakeutumista jo nyt, ap. Sehän ei satu ja sen kautta saa ymmärrystä omasta elämästään.
Toki suosittelen myös juomisen lopettamista.
On varmasti aika hankala tilanne miehellesi kuulla, että olet pettänyt jatkuvasti. Tilanne voi mennä aika hallitsemattomaksi, jos nyt yhtäkkiä kerrot hänelle kaiken. Mitä jos kävisit ensin terapiassa yksinäsi ja houkuttelisit sitten miehesi pariterapiaan? Saisitte työkaluja asian käsittelyyn ettekä jäisi ihan tuuliajolle vaikeita asioita selvittelemään.
Itse olen naimisissa ja lapsia yksi. Olen pettänyt miestäni myös ja petän edelleen. Olen kohta vuoden ollut salasuhteessa miehen kanssa, joka on sinkku. Olen toivottoman ihastunut tähän mieheen ja olemme todellisia sielunkumppaneita. Kirjoittelimme ensin pari kk ennenkuin edes tapasimme. Silti rakastan miestäni, enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä. En vain enää pysty päästämään tästä toisesta irti.
mutta teen sitä selvinpäin enkä fyysisessä kontaktissa,vaan pidän "peliä" text ja kuvaviestein ja sähköpostilla. Huono omatunto riivaa ja haluan lopettaa. Tiedän että kaikki johtuu huonosta itsetunnosta,siitä että tarvitsen pönkitystä sille että kelpaan vielä. En käy baareissa enkä muuallakaan viihteellä,minulla on aika olematon sosiaalinen elämä.
Niin huono itsetunto johtunee siitä että olen tyytymätön itseeni-vartalooni sekä muutenkin minuuteeni ja siitä että elämässäni ei ole mitään ulkopuolisia suhteita, vain mieheni.
Tekstarit ovat kuin henkireikä muuhun maailmaan ja sitten tämä palsta.
Nyt olen päättänyt lopettaa.tein päätöksen uv -aattona. Poistin kaikki sähköpostit ym ja yhdelle jos vastasin että kuvia ei enää tipu.
Minulla on kova halu olla uskollinen henkisestikin,joten luulen että onnistun.
Tsemppiä ap.llekin
ja selvitä pohjimmainen syy sille, että toimit noin. Jos et selvitä syytä, eivät oireetkaan katoa.