Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sulki 3v:n pimeään vessaan.

Vierailija
03.01.2013 |

Meillä toimii vessa jäähypaikkana, muuta hyvää paikkaa ei ole. Muuallakin istumista on kokeiltu, ei toimi. Siksi siis vessa ja ovi auki.

Viimeksi mies suuttui 3v:lle jostain ihan tosissaan. Lapsi on todella kovapäinen ja pahassa uhmaiässä. Mies vei pojan vessaan, läimäisi oven kiinni ja läpsäisi valot pois (katkaisin ulkopuolella).

Mitä mieltä? Mielestäni hyvin väärin eikä aiheuta lapsessa muuta kuin pelkoa. Ollaan puhuttu tästä miehen kanssa ennenkin, silloin mies lopetti tällä lailla rankaisun mutta nyt taas hermojen menettämisen jälkeen toimi näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsi uhmaa "ei väliä jos joudun jäähylle, ihan sama, et sä voi määrätä mua, ihan sama jos tulee joku rangaistus". Noin kaksi sekuntia pimeää, ja sittenkin oli väliä tuleeko jäähy.

Ei se varmaan ole ns. oikein, mutta tehokasta se on. Jos lapsi vaikka lyö toisia toistuvasti eikä jäähyt tehoa yhtään, nauraa vain...

Vierailija
2/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsi uhmaa "ei väliä jos joudun jäähylle, ihan sama, et sä voi määrätä mua, ihan sama jos tulee joku rangaistus". Noin kaksi sekuntia pimeää, ja sittenkin oli väliä tuleeko jäähy.

Ei se varmaan ole ns. oikein, mutta tehokasta se on. Jos lapsi vaikka lyö toisia toistuvasti eikä jäähyt tehoa yhtään, nauraa vain...

Just joku tällainen tilanne oli kyseessä. Siis toistuvasti kielletty asia x ja silti ei auta. Mua kiinnostaisi, mitä näissä tilanteissa pitäisi tehdä? Kun itse en halua lapsia mihinkään pimeään sulkea, mutta mikä on tarpeeksi tehokas? Henk.koht. mielipiteeni on, että joku luunappi olisi tällaisessa oikein paikallaan, mutta auta armias kun siitä saa joku vaikka pk:ssa vihiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän