Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies sanoo ettei ehkä enää rakasta, onko mitään tehtävissä?

Vierailija
03.01.2013 |

10v yhdessä olon jälkeen pamautti eilen ettei enää rakasta mua. Tai ei tiedä rakastaako muuna kuin ystävänä.

Luulin et kaikki ois hyvin, sit tuli tuo pommi ja mun elämä romahti...

Onko tässä enää mitää tehtävissä? Miten mä voin ikinä hyväksyä tuon? Mun elämäni rakkaus jonka kanssa tein lapset ja jonka kanssa piti elää loppuelämä..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on toinen....

Vierailija
2/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies teki puoli vuotta sitten saman ja sitä seurasi pian ero. En minäkään kyllä halua elää miehen kanssa joka minua ei rakasta.

En usko että tilanne ratkeaa ainakaan ilman ulkopuolista apua. Mikäli mies on motivoitunut rakastumaan uudelleen, tilanne lienee helpompi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kohtalotoveri Mies mutti pois muutama pvä sitten. Meilä aapero ja 5kk vauva. Oen shokissa, onneksi ystävät ja äitini auttaa paljon. Me olimme yhdessä 14 v. Jos haluat kirjoitella miun kanssa, luo joku tuntematon spostiosoite ja laita tänne.

Kaikesta huolimatta jostain syystä jaksan edelleen uskoa, että palamme vielä mieheni kanssa yhteen. Teemme kovasti töitä tässä asiassa.

Kamalaa aina törmätä näihin samantyyppisin kertomuksiin :'(. Jaksamista!

N34

Vierailija
4/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko posliini, oletko antanut anaaliseksiä? Jos et, niin äkkiä toimeksi, voit ehkä vielä voittaa hänet itsellesi.

Vierailija
5/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu myös että palataan vielä yhteen. Ainakin olisin itse valmis tekemään kaikkeni sen eteen.

Mutta toki tuokin yhteen palaamisen usko voi johtua siitä että en pysty hyväksymään tätä.

N34: teen joskus myöhemmin mailiosoitteen ja laitan sen tänne, olis mukava jutella! :)

Vierailija
6/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko posliini, oletko antanut anaaliseksiä? Jos et, niin äkkiä toimeksi, voit ehkä vielä voittaa hänet itsellesi.

Niin ihan sama haluaako mies anaalia-annat silti,vaikka pakotat.

Käy äkkiä kampaajalla ja laihduta 30 kiloa(ihan sama minkä painoinen olet-niin olet silti lihava). Äkkiä kuntosalille ja leikkauttaan riipparit.....ja tietysti mekko päälle ja meikkiä.

Vierailija
7/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käyttämät lääkkeet (paroksetiini) vaikuttaa tunteisiin nuin? Miehellä siis paniikkihäiriö.

Jos joku tunnistaa meidät tästä niin ei voi mitään..

-ap

Vierailija
8/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin nyt luomassa spostin, jos haluat kirjoitella. Se on N34@hotmail.fi.

Tuosta lääkkeestä en osaa sanoa. Minun miehelläni on masennuslääkitys ja edelleen masennusta.

Kirjoittele, jos jaksat!

N34

Vierailija
9/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet vaikuttavat,saattaa olla pysyvääkin.

http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_discontinuation_syndrome

Olen lukenut näistä, myös kotimaisista julkaisuista. Mt-lääkkeet vaikuttavat seksuaalisuuteen ja myös tunteisiin. saattaa olla että miehellä esim toimii vehje,siis saa mekeenisen siemensyöksyn, mutta tunnetasolla se ei tunnu miltään eikä tunne romanttista rakkautta eikä fyysistä vetovoimaa.

Kannattais ottaa puheeksi jos miehesi vaikka kokeilis toista lääkettä.

Vierailija
10/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet vaikuttavat,saattaa olla pysyvääkin.

<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_discontinuation_syndrome" alt="http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_discontinuation_syndrome">http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_discontinuation_syndrome</a&gt;

Olen lukenut näistä, myös kotimaisista julkaisuista. Mt-lääkkeet vaikuttavat seksuaalisuuteen ja myös tunteisiin. saattaa olla että miehellä esim toimii vehje,siis saa mekeenisen siemensyöksyn, mutta tunnetasolla se ei tunnu miltään eikä tunne romanttista rakkautta eikä fyysistä vetovoimaa.

Kannattais ottaa puheeksi jos miehesi vaikka kokeilis toista lääkettä.

Kokeilla muuta lääkitystä. Puhuin hänelle eilen tästä, mutta heti tuli jyrkkä ei.

Ja N34: kirjoittelen myöhemmin jotain :)

-ap

Vierailija
11/11 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mt-lääkityksellä ja se on vienyt häneltä ainakin osittain kyvyn tuntea. Kyllä hän "tietää" että rakastaa mua ja lasta, mutta ei tunne sitä. Mutta me pärjätään. Puhutaan paljon. Mut kyllä noi mielialalääkkeet ja kaikennäköiset salpaajat vievät kyvyn tuntea niitä hyviä tunteita, jos vievät samalla pahatkin pois. Joku päivä niitä ei enää tarvita meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan