Jättäisitkö taaperon humalaisen seuraan?
Jättäisitkö taaperon yksin humalaisen vanhemman kanssa? Siinäkin tapauksessa, että tietäisit vanhemman humalatilan nousevan merkittävästi iltaa kohden?
Kommentit (10)
etäisällä on alkoholiongelma (tuurijuoppo). Tarkoittaa siis sitä, että kun on kuppiin koskenut, niin loppu häämöttää vasta sitten, kun ei ole senttiäkään kukkarossa.
Naisella meni hermot miehen juomiseen ja oli päättänyt ottaa hatkat. Etäisä sitten soittaa minulle, että pääsenkö hakemaan lasta, kun hän on ottanut "muutaman" oluen.
Itse olin toisella paikkakunnalla, jossa minun piti viettää muutama päivä. Sydän sykkyrällä lähdin sitten ajamaan lastani hakemaan ja siihen mennessä (2h) oli isä jo aikamoisessa kunnossa. Ei onneksi pahimmassa mahdollisessa, mutta ei todellakaan enää selvinpäin.
En ymmärrä, miksei tämä kihlattu (äiti-ihminen myöskin) voinut ilmoittaa minulle jo edeltävänä iltana, että isä oli alkanut juomaan, kun hyvin tietää, että sille ei loppua sitten näy.
Ap
joten ei välttämättä tullut ajatelleeksi. Ei varmaan pahalla. Onneksi mitään ei sattunut.
joten ei välttämättä tullut ajatelleeksi. Ei varmaan pahalla. Onneksi mitään ei sattunut.
ja on ollut alusta asti ihan samaa. Tämä oli toinen kerta, kun nainen tekee näin.
Aina "palaavat yhteen" ryyppyputken päätyttyä.
Ihmettelen vain suuresti, miksei nainen pysty kommunikoimaan minun suuntaani mitään. Koskaan en ole antanut aihetta siihen, ettei minuun voisi pitää välejä yllä. Olen nähnyt tuon naisen vain kerran. Hän pysyttelee visusti poissa silmistä. Minulle ei anneta edes hänen numeroaan.
Ja millainen ihminen jättää pienen puolustuskyvyttömän lapsen kännisen seuraan? Mitä jos isä olisi sammunut ja lapsi käynyt vääntelemässä hellan nupit auki ja koko talo olisi palanut? Mitä jos isä ei olisi soittanut minulle? Lapsi olisi ollut täysin heitteillä.
Ap
Ei tietenkään lasta jätetä humalaisen seuraan!
ja on ollut alusta asti ihan samaa. Tämä oli toinen kerta, kun nainen tekee näin.
Aina "palaavat yhteen" ryyppyputken päätyttyä.Ihmettelen vain suuresti, miksei nainen pysty kommunikoimaan minun suuntaani mitään. Koskaan en ole antanut aihetta siihen, ettei minuun voisi pitää välejä yllä. Olen nähnyt tuon naisen vain kerran. Hän pysyttelee visusti poissa silmistä. Minulle ei anneta edes hänen numeroaan.
Ja millainen ihminen jättää pienen puolustuskyvyttömän lapsen kännisen seuraan? Mitä jos isä olisi sammunut ja lapsi käynyt vääntelemässä hellan nupit auki ja koko talo olisi palanut? Mitä jos isä ei olisi soittanut minulle? Lapsi olisi ollut täysin heitteillä.
Ap
siis toinen kerta, kun jättää lapseni humalaisen vastuulle. Noita "eroja" tapahtuu harva se kuukausi.
Ap
lasta ei saa jättää humalaisen huostaan. Lastensuojeluasia on.
täällä kyselet asiaa? Ota yhteys lastensuojeluun. Valvotut tapaamiset kehiin.
Todella reilua pientä lasta kohtaan. Onneksi mitään ei sattunut ja isä oli niinkin järkevä humalasta huolimatta, että tajusi soittaa sinut hakemaan lapsen turvaan!
Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa kihlatulla.
lapsen teini-ikäinen sisarpuoli ollut paikalla, vaikka luulin niin.
Viimeksi käytiin puhumassa tästä asiasta lastenvalvojalla. Mutta hänen viestinsä oli ainakin sellainen, ettei tälläisten "pikkutapausten" (kun oli vasta eka kerta) takia aleta valvottuihin tapaamisiin. Tuosta ekasta kerrasta on jo pian vuosi aikaa.
Ajattelin, että soittaisin aikaa taas lastenvalvojalle, joka saisi jututtaa miehen taas ja tietoihin jäisi merkintä tulevaisuutta varten tästä.
Ap
jättäis.