Oletteko käyneet katsomassa Ella ja kvaerit -elokuvan?
Kommentit (12)
Annalla vastaava punainen. Alkoi ärsyttää.
Joistain repliikeistä ei saanut selvää, piti lukea ruotsinkielinen tekstitys (rkp yksi rahoittajista? heh...)
Oli ihan hirveää paskaa koko pätkä. Mieluummin runkkaan raastinta perseeseeni kuin katson uudestaan edes viittä minuuttia. Sanoin lapsillekin että ovat ihan vammaisia jos moisesta paskasta pitivät. Mutta onneksi eivät, sanoivat että homoneekereiden leffa oli koko farssi.
Kaljamaha paljaana röllötteli oppilaiden edessä.
lapset tykkäsi, minä en. Minusta oli hieman kohellusta. Risto räppääjät elokuvat on paljon parempia.
lapset tykkäsi, minä en. Minusta oli hieman kohellusta. Risto räppääjät elokuvat on paljon parempia.
Ella ja kveenit
Ella ja Kvaerit (norj. suku)
Ella ja queerit (siinä vasta olisi aineksia kohellusleffaan!)
Ella ja queenit (jatkoa edelliseen)
Meidän tytöt 6v ja 9v kävivät katsomassa elokuvan kaksistaan ja pitivät siitä kumpikin paljon. Oli kuulema naurattanut monessa kohtaa :)
Meidän tytöt 6v ja 9v kävivät katsomassa elokuvan kaksistaan ja pitivät siitä kumpikin paljon. Oli kuulema naurattanut monessa kohtaa :)
Ella ja kveenit
Ella ja Kvaerit (norj. suku)
Ella ja queerit (siinä vasta olisi aineksia kohellusleffaan!)
Ella ja queenit (jatkoa edelliseen)
Nyt on haettava rätti ja pyyhittävä näyttö.
ja nauratti monessakin kohtaa mutta jotenkin ei uponnut muhun. Pojat kyllä tykkäsivät. Yhdyn edellisiin että Räppääjät kyllä paljon parempia! Elokuvassa oli kivasti käytetty Marimekon tekstiilejä, lapsilla ja aikuisilla vaatteissa, opettajan lakanat, jotkut verhot. Hyvää mainosta jos menee ulkomaille. (Ainakin englanninkielinen käännös tehty, kävi loppuuteksteistä ilmi.)
ja olihan siellä myös Molon vaatteita ym. rahoittajien tavaraa.
Esim. Räppääjissä puvustus on varta vastemn elokuvaa varten tehtyä eikä mitään piilomainontaa. Mun mielestä lastenelokuvissa ei tarvitsisi olla tuollaista mainontaa ollenkaan.