koska olet viimeksi masturboinut
Kommentit (26)
oli vaan pakko, raskaushormonit hyrrää :)
ja aloin hiplata klittaa sivusuunnassa. Tunsin sen kasvavan ja kosteuden lisääntyvän. Toisella kädellä nypläsin rintojani, etenkin kovettuvia nännejä.
Saan yleensä nopeasti, mutta nyt hidastelin. Työnsin jellyn sisääni ja jatkoin verkalleen klitoriksen koskettelua.
Pari kertaa olin saavuttaa orgasmin, mutta vasta kolmannella kerralla annoin räjähtävän ja märän orgasmin tulla. Huohotin niin kovaa, että kuului varmasti naapuriin.
Oli pakko kun luin tuon jutun
joulukuun alkupuolella eli reilu kuukausi sitten. On tuo vaimo ollut sen verran "otollansa" ettei ole tarvinnut nyrkkikyllikkiin turvautua. Toivottavasti tilanne jatkuu nykyisenlaisena pitkään ;)
Töissä, ihan äsken pukuhuoneen sermin takana. Nostan jalan tuolille ja vedän pikkuhousuja sivummalle. Sormin kosken paljasta pilluani. Olen valmiiksi märkä koska on panettanut koko päivän. Levitän kosteutta klitorikseen ja annan mennä. Pyöritän sormiani klitoriksessa, välillä huulien päällä. Olen todella märkä, sormileikkini saavat aikaan pienen litinän. Tiedän, että jos joku tulee, se on putkimies jonka piti jo alkuviikosta tulla aukaisemaan allas. Pyöritän sormiani rytmikkäästi liukkaassa pillussani ajatellen samalla putkimiehen taitavaa kieltä ja isoa, kovaa kullia. Laukean sormiini. Kipaisen vessaan siistiytymään. Ei tullut putkimies mutta minä tulin.
Tämähän on kuin lasten kehumiskilpailu. Aina pitää panna paremmaksi. Mutta mitäs ihmeellistä tuossa on: tekee mieli ja hoitaa homman. Ihmeellisempää ja vaativampaa on se, että pystyy olemaan tekemättä, vaikka mieli tekisi. Siksipä omasta viime kerrastani on 4 v (= vuotta, ei viikkoa). Kuka pistää 'paremmaksi'?
ja aloin hiplata klittaa sivusuunnassa. Tunsin sen kasvavan ja kosteuden lisääntyvän. Toisella kädellä nypläsin rintojani, etenkin kovettuvia nännejä.
Saan yleensä nopeasti, mutta nyt hidastelin. Työnsin jellyn sisääni ja jatkoin verkalleen klitoriksen koskettelua.
Pari kertaa olin saavuttaa orgasmin, mutta vasta kolmannella kerralla annoin räjähtävän ja märän orgasmin tulla. Huohotin niin kovaa, että kuului varmasti naapuriin.