Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on taparikollinen.

Vierailija
01.01.2013 |

Asuin hänen isänsä kanssa, kunnes poika tuli teini-ikään. Siinä vaiheessa hänen isänsä väkivalta ja pettämiset minua kohtaan kävivät ylivoimaisiksi, joten erosin hänen isästään.

Tästä seurasi se, että poika otettiin teininä huostaan hänen oman käytöksensa takia: varasteli, teki pikkurikoksia, eikä käynyt koulua.

Nyt kun poika on jo aikuinen, hän sanoo minulle, että olen pilannut sekä hänen, että hänen isänsä elämän?!

Isänsä kuulemma kuolee pian alkoholismiin, koska en ottanut häntä takaisin kotiimme?

No minulla oli muitakin lapsia, kaksi pientä tyttöä, joista huolehtia, lisäksi opiskelin ja sain tarpeekseni siitä, että opinnot jäivät kaksi kertaa kesken miehen nyrkin takia eli pahoinpiteli minut niin pahoin, etten voinut astua asunnosta pihalle.

Pitäisikö minun katkaista kokonaan välit poikaani ja keskittyä vain rakkaiden tyttöjeni ja omaan elämääni?

Sain lapsena usein selkääni isältäni ja minut opetettiin pyytämään anteeksi tekoja, joita en edes tehnyt. Nyt poikani alistaa minua ja syyllistää myös isänsä kohtalosta?

Mistä apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. käykö poikasi terapiassa? yytä varmaan olisi.

Vierailija
2/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten on edes taparikollinen, siis nykyisin. Teininä kerrot ollen vaiheen jossa otettiin huostaan pikkurikosten takia.

Pojallasi on selvästi käsittelemättömiä asioita oman menneisyytensä kanssa, ja hän tällä hetkellä syyttää sinua mielessään asioista. On hyvin mahdollista, että hän ajan kanssa huomaa ettei asiat niin olleetkaan. Tuskainen ihminen vaan helposti ottaa jonkun syntipukikseen ja tätä syyttää. On se raskasta kuultavaa toki, mutta kun itse tietää ettei ole tahallaan kenenkään elämää pilannut, niin voi sen antaa mennä korvasta sisään, toisesta ulos.

En tiedä miksi sinun pitäisi katkaista välit poikaasi kokonaan - viestissäsi et kerro mitään sellaista miksi pitäisi. Ei pelkkä sanallinen syyttely silloin tällöin ainakaaan minulle olisi ikinä syy katkaista välejä lapseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kamalinta on, että pelkään sekä hänen isäänsä, että häntä.

Ovat uhanneet tuhota elämäni, jos alan koskaan seurustella jonkun miehen kanssa tms.

Siksi olen elänyt erakkona jo kuusi vuotta, enkä yhtään tiedä, mitä tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi