Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jotka olette käyneet terapiassa olette löytäneet sen teille sopivan terapeutin?

Vierailija
01.01.2013 |

Alue josta etsin on Helsinki ja yksityiseltä puolelta oleva hyvä terapeutti on hakusessa. Mulla ei ole mitään tietoa mistä lähteä etsimään, eli ihan hakuammuntaa on. Ei ole myöskään ketään sellaista kaveria jolla olisi suositella jotakuta hyvää omasta kokemuksesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on listattu myös psykoterapeutit.

Sitten vaan alat soittelemaan läpi ja ne joille mahtuu, menet ensin alkuhaastatteluun. Jos sinusta tuntuu, että ihminen kuuntelee ja voit luottaa häneen, se on siinä.

Itselläni jo puhelimessatuli parin kohdalla tuli jo puhelimessa sellainen olo että ei tasan tuolle. Kahdella kävi alkuhaastattelussa ja toinen oli tosi mukava, jämpti ja asiallinen valitsin hänet.

Kävin kolme vuotta kognitiivisessa terapiassa. Suosittelen.

Vierailija
2/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivarmaankaan mulle paras mahdollinen mutta ammattitaitoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aivan samassa tilanteessa, kuka hemmetti noista ottaa selvää! Kunnes löysin tämän:

www.vastaamo.fi

Soita tai laita meiliä ja kysy lisää tai mene ihan sokkona jollekin, ekan kerran jälkeen voit kokeilla vielä paria muutakin ja sitten vasta päättää.

Vierailija
4/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kävin muutaman luona ja valitsen sen, jonka kanssa puhuttiin tietyllä tapaa "yhteistä kieltä". Terapialle on tärkeää se, että kemia potilaan ja terapeutin välillä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan