Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos joku sanoo:rakastan sua tavallaa?

Vierailija
01.01.2013 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pientä osaa siitä.

Vierailija
2/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma rakas sanoo, se on huono juttu, jos taas joku muu sanoo, se on hyvä juttu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
4/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda mies äläkä edes mieti mitä sanomansa tarkoittaa. Törmäsin taannoin vastaavaan mieheen, joka osoittautui mieleltään epävakaaksi ja pelailevaksi ja sai kiksinsä juuri siitä, että nainen jäi miettimään tempauksiaan ja sanomisiaan. Toisin sanoen narsisti. Hyvässä asemassa oleva ja korkeasti koulutettu mies, jolla on äiti-suhteessaan pahasti vikaa.

Vierailija
5/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka kanssa olen seurustellu vuoden. Ja sanoi näin.3

Vierailija
6/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vain "tavallaan" tykkää.

Vierailija
7/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko jättämässä tai ei oikaasti tiedä mitä sun kanssa tekisi.

Vierailija
8/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku juttu siinä tapauksessa, jos toinen rakastaa ihan täysillä.

Vierailija
9/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä mitä on tavallaa rakastaminen. Eihä sellast tunnetta ole olemassa. ap

Vierailija
10/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla epävarmuuttakin, jos ei ole varma sun tunteista niin ei uskalla paljastaa omiaankaan kokonaan?

Vierailija
11/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että tavallaan lihallisesti rakastaa = rakastaa itseään ja esim. ex:säänsä.

Tämä on tosi juttu!

Vierailija
12/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaa rakasta. Sen tiedän. Ja kuulema voi olls vaikka paneksimatta vähä aikaa ku olen epäilly että kyse vaan siitä. Siks tämä ei mun järkeen käykkään.

Vierailija
13/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan tavallaan erästä miestä, joka juoksee usein luonani. Hänkin varmaan rakastaa minua tavallaan, koska haluaa käydä luonani katsomassa, että mitä mulle kuuluu. Juttelemme mistä vain ja kaikesta. Kaiken voin hänelle kertoa. Mitään parteria ei hänestä koskaan tule minulle ja se on kyllä vähän haikeeta, mutta mahdoton on mahdotonta. Jos hänestä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan, niin minulle tulee ikävä. Haluan tietää miten hänellä menee ja kun hänellä ei mene hyvin, niin olen huolissani hänestä. Elämä ilman häntä olisi tyhjää. Samanlainen juttu voisi kyllä olla jonkun samaa sukupuoltakin olevan kanssa - ei sukupuoli haittiaisi. Minusta tuo kuvastaa syvää ystävyyttä.

En voi muuta kuin sanoa, että rakastan tuota miestä tavallaan ja tavallani, mutta tähän rakkauteen ei sotkeudu mikään seksisuhde mikä ei siis myöskään sotke sitä. Jos näyttämölle tulisi joku partneri niin se olisi hieman hankalampi tilanne selittää, että mikä tämä tämmöinen suhde ja juttu oikein on. Mutta kait miehen olisi pakko ymmärtää. Ja tosiasia on että siitä tulisi seksisuhteelle paineita olla paljon enemmän kuin jotain pelkkiä panojuttuja jos kerran on tälläinen sielunystävä - tai useampikin - olemassa. Hyvät ystävät oikeastaan, jos yhteiskuntamme toimisi, niin kuin ihmiskunnalle kuuluu (vaan kun ei) kontrolloisivat kyllä jo olemassaolollaan, että kenenkään maailmoihin ei ilmesty jotain ulkopuolisia paskiaisia paskantaan elämää. Nyt ne partnerit voivat olla mitä tahansa jostain netistä tai räkälästä revittyjä.

Ymmärtääks kukaan tämmöisiä pointteja, vaan olenko taas yksin muka ihan idioottien ideoideni kanssa?

Vierailija
14/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli itse kuitenkin kaipaat siinä rakkautta osaksesi. Kaverina tietenkin menee jos et itsekään koe yhtään sen enempää, mutta jos tunnet niin tuollainen ei useinkaan pääty muuhun kuin siihen että sä olet lopulta ihan paskana ja kappaleina. Ja toinen parhaassa tapauksessa käyttää sua jopa polttoaineena omalle elämälleen.

Vierailija
15/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävyyssuhde.Että näin.

Vierailija
16/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua. Pitää sinusta ja ehkä "himoitsee", mutta ei muuta.

Vierailija
17/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakastaisi sinua oikeasti ja niinkuin suurin osa meistä rakastamisella tarkoittaa, hän olisi sanonut että minä rakastan sinua. Piste.

Ei että rakastan sua tavallaan... se voi tarkoittaa monia asioita; rakastan sinua koska ei muuta ole, rakastan sinua koska haluat kuulla sen, rakastan sinua koska minun oletetaan sanovan niin, MUTTA

SE EI TARKOITA että minä rakastan sinua. Oikeasti, syvällisesti.

Rakastan sinua tavallaan saisi minut häipymään.

Vierailija
18/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaus mun mielestä. Toisesta joko haluaa välittää tai sitten ei. Älä suostu tuollaiseen hätävara-rooliin. OIkeasti; kaikki tai ei mitään, muuten menetät itsekunnioituksesi! Mä uskon että ihminen voi rakastaa usemapaa henkilöä, mutta tavallaan rakastaminen ei ole mitään rakastamista.

Vierailija
19/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies rakastaisi sinua oikeasti ja niinkuin suurin osa meistä rakastamisella tarkoittaa, hän olisi sanonut että minä rakastan sinua. Piste.

Ei että rakastan sua tavallaan... se voi tarkoittaa monia asioita; rakastan sinua koska ei muuta ole, rakastan sinua koska haluat kuulla sen, rakastan sinua koska minun oletetaan sanovan niin, MUTTA

SE EI TARKOITA että minä rakastan sinua. Oikeasti, syvällisesti.

Rakastan sinua tavallaan saisi minut häipymään.

Vierailija
20/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vaan ymmärrä mitä tollanen paskalause tatkoittaa. Eihä se tarkoita mitään.Nii miksi pitää sanoa noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä