Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF vkolla 49, punktio ja piinapino

05.12.2005 |

Amalia1976: Punktio 2.12 Diacor, saalis: 34 munista, 20 hedelmöittyi, 6 lähti jakaantumaan, joista 1 siirrettiin ja 5 pakkaseen.

Patience: Punktio 4.12, saalis?

Figlio: Punktio 5.12 Felicitas, saalis?

Dreammom: Punktio 7.12 TYKS

Toivo76: Punktio 7.12

Waimo: Punktio 7.12 VL/Oulu

ONNEA TULEVIIN PUNKTIOIHIN JA PITKÄÄ PINNAA PIINAPÄIVIIN=)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläkin on siis salamatkustaja kyydissä ja saitte vielä kavereita pakkaseenkin! Vau!

Itselläni on aika malttamaton olo tämän piinailun kanssa. Vielä 13 päivää aikaa testaukseen.... Miten tämän kestää??? Nytkin olisi paljon muuta tekemistä kuin netissä roikkuminen, mutta kun ei malta pysyä poissa ;-)

tv. figlio + masuasukit pp1

Vierailija
22/25 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on mennyt hommat hienosti! Nyt saadaan piinailla kimpassa.

Onko teillä muuten käytössä Lugesteronit? Kuuluko se automaattisesti hoitoon? Minulle tuottaa ongelmia se Lugen muistaminen kolmesti päivässä, hajamielinen kun olen. Aamulla ja illalla sen vielä muistaa mutta voi, voi sen päivä-annosken kanssa on selvästi vaikeuksia.

Toivotan kaikille hyvää piinis-viikonloppua, siirryn kohta netti-pimentoon ja palaan ehkä sunnuntaina. Ciao!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän viikon 49 pinoon ja udella montako alkiota kullekkin on siirretty?

Itselläni on punktio tulevalla viikolla ja munasoluja on tulossa hurjat määrät.Meillä on ennestään yksi icsi-prinsessa ja pähkäilemme tässä siirrettävien alkioiden määrää,1 vai 2 (mikäli kaikki menee hyvin).

Tämän vuoksi utelen teiltä täällä,millaisiin päätöksiin olette tulleet ja oletteko itse saaneet julkisella puolella vaikuttaa siirrettävien alkioiden määrään?

Vauvaliimaa teille edelläkävijöille,perässä tullaan :)

Vierailija
24/25 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten aivan huippuonnellinen fiilis päällä. Nyt vaan sitten rentoa mieltä ja stressitöntä joulun odotusta niin eiköhän hyvä tule. Iltaisin aion ottaa siemauksen vielä sitä maagista punkkua, jotta verenkierto on villiä ja pikkukaverit tykkäävät :-D. Älyttömästi onnea teille kanssasisaret, toivotaan että saadaan huippujoululahjat kaikki!

Vierailija
25/25 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtava juttu!

Meille siirrettiin tänään yksi 4 soluinen 3 luokan alkio. Ja 11 sisarusehdokasta meni pakkaseen odottamaan hetkeksi aikaa;) 5 ampulliin pakastivat eli neljään kaksi alkiota ja yhteen kolme. Hyperin vaaraa ei ainakaan tällä hetkellä ultran mukaan ollut ja olo onkin aikasta hyvä. Parempi kuin eilen. Testipäiväksi sanoivat 25.12 mutta enpä taida noin kauaa malttaa....

Waimo *Mä en ole vielä keksinyt nimeä tälle meidän masuasukille*

(päivitellään piinapino kun ehtii)