Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on ihana mies mutta olen myös ihastunut toiseen, raastavaa

Vierailija
01.01.2013 |

en halua satuttaa ketään. oma mies on ihana ja hyvä puoliso, on oltu yhdessä kauan. lapsia ei ole.

olen nyt muutama kuukausi sitten tavannut toisen miehen, jona vei heti jalat alta ja sekoitti mun pään täysin.

mitään fyysistä ei ole tapahtunut, kahvittelua vain ja viestittelyä. yritän unohtaa tämän toisen mutta hän vetää puoleensa kuin magneetti., en ole kokenu tällaista koskaan ennen.

syyllisyys painaa jo nyt vaikka en ole tehnyt edes mitään. kaikkea en voi saada ja jos pitäisi valita,en tiedä mitä tekisin.

toinen mies luulee ilmeisesti että olen eronnut, en tiedä miten kertoisin hänelle totuuden.

nyt taktiikkana on ollut pitää pää pensaassa ja toivoa että tilanne ratkeaisi itsestään.

mitä teen? miten tämä selviää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvittelu ja viestittely on askeleita pettämisen suuntaan, asioita, joista loukkaantuisit miehesi tekemänä. Lopetat kaiken yhteydenpidon ja sillä siisti. Kaikki muu on epärehellistä toimintaa ja takaoven pitämistä toiselle miehelle auki. Tunteita voi olla, mutta sinun pitää hallita ne ja tarvittaessa nitistää ne hengiltä.

Vierailija
2/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teillä ei ole lapsia, jotka tuosta säädöstä joutuisivat kärsimään.

Itselläni oli myös hyvä mies, mutta menin ihastumaan toiseen ja jätin mieheni. Uusi suhde päättyi muutaman vuoden päästä kun huomasin että uusi mies ei todellakaan vetänyt vertoja vanhalle. Ajan mittaan alkoi ns. totuus paljastumaan ja vaaleanpunaiset silmälasit tippui päästä.

Mutta sulla sinänsä helppo tilanne ettei teillä ole lapsia. Mutta tee nyt päätöksesi, joko jätät miehesi tai uuden ihastuksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeviä neuvoja. miten saan tuon toisen unohtumaan? yritin jo katkaista yhteydenpidon mutta sitten sattuma toi hänet mun tielle taas.

tunteet on vahvoja ja kaipaan ja ajattelen tätä toista todella koko ajan. ajattelin jo että voisimme olla vain ystäviä, koska pidän hänestä ihmisenä, mutta omat tunteet on niin voimakkaita, ettei ystävyys taida olla mahdollista.

kukaan muu ei tilannetta näytä mun puolesta ratkaisevan.

enkä kiellä sitä, kuinka ihanala ihastumisen huuma tuntuu.