Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tai teet

Vierailija
01.01.2013 |

jos raskaana oleva nainen ostaa alkoholia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minä hänen elämästään tiedä mitään, enkä siitä kenelle hän sitä ostaa. Eikä hän puolestaan ole minulle tilivelvollinen.

Vierailija
2/5 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee omat ratkaisunsa oman harkintansa perusteella.

Vierailija
4/5 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes ap yrittänyt jotain huonoa provoa cittarin alkosta kossua ja sidukkaa ostaneesta viimeisillään paksuna olevasta mamupatjasta jonka helmoissa pyörii neljä mulattia tai muuta edes aavistuksenomaisesti viihdyttävää.

Olen minäkin ostanut raskaana alkoholia - en itselleni. Olen jopa raskaana ollessani juonut baarissa olutta - alkoholitonta. Siihen jos joku olisi tullut riehumaan ja mua valistamaan niin ois varmaan saanut oluet, ne alkoholittomat, silmilleen.

Vierailija
5/5 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin jo siihen vastaamassa, että jos kyseessä on puoli lasillista viiniä aterian kanssa tms. niin mielestäni täysin ok.

Mutta sitten luin että siinä lukikin OSTAA. Siis mitä siitä nyt pitäisi olla mieltä? Alkoa nyt voi ostaa vaikka miehelleen, illanistujaisiin tarjottavaksi, tai vaikka omalle isälleen lahjaksi konjakkipullon. Itse ainakin ostan kaupasta paljonkin asioita, jotka eivät tule omaan käyttööni, esim. vaipat ja lastenvaatteet ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi