Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lähdetään toteuttamaan Niinistön&Kataisen kehotuksia niin mistä juuri sinä pystyisit tinkimään

Vierailija
01.01.2013 |

omassa elintasossasi? Tai jos elämäsi on jo niukkaa ja säästeliästä niin pystyisitkö kuitenkin jakamaan esim. aikaasi muiden hyväksi? Avustaisit vanhuksia, hoidat muiden lapsia tms?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdyin myös spr:n kautta ystäväksi yksinäiselle, sekä hoidan epäsäännöllisen säännöllisesti läheisteni lapsia.

*vitsit mä oon hyvä ihminen* :D

Vierailija
2/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapeissa on kuitenkin ihan liikaa tavaraa.

Autoa voisi käyttää vähemmän.

Veljen lapsia hoidan jo paljon ja naapurin jalkavaivaiselle mummolle vien usein hänen postinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä uusia ota. Niistä pienistä virroista kertyy kuussa satasia.

Vierailija
4/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka tippui tänään puoleen entisestä. Luulen että on pakko tinkiä kaikesta, eikä riitä aikaa muille kun omalle perheelle.

Vierailija
5/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ostan ip-lehden n. 3 kertaa viikossa. Lopetin pari viikkoa sitten Me Naiset -lehden tilauksen, ei kiinnosta maksaa sellaisesta, missä ei ole mitään luettavaa.

Avustan säännöllisesti Lastenklinikoiden Kummeja.

Vierailija
6/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää enemmän oman puutarhan ja kasvimaan tuotteita, panostaa enemmän kotimaiseen kausiruokaan. Voisin myös opetella asumaan ahtaammin, salia ei välttämättä käytetä kertaakaan koko talvena, joten sen lämmityksessä voisi säästää. Voisin käyttää vaatteet oikeasti loppuun eikä vähän sinnepäin eli uutta mustaa toppia ei ole pakko ostaa kolme kertaa vuodessa vain siksi, että tulee ostosolo. Voisin vähentää lehtitilauksia (ja vähennänkin, koska ei niitä kaikkia tule luettua). Voisin hoitaa lapset kotona, se toisi kuukaudessa lähes 500 euron säästöt. Tosin silloin en ennättäisi töihin.

Vierailija
7/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka tippui tänään puoleen entisestä. Luulen että on pakko tinkiä kaikesta, eikä riitä aikaa muille kun omalle perheelle.

Omalta osaltani en ole kovin huolissani. Säästeliäisyys tulee tässä vaiheessa jo aika luonnostaan, kun kaikki paikat ovat niin täynnä rojua etten tosiaan halua ostaa mitään lisää.

Vierailija
8/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään käestä suuhun, joten itse pitää muutoinkin tinkiä kaikesta, ja ne herkut on vähässä muutoinkin.

Vierailija
9/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani en ole kovin huolissani. Säästeliäisyys tulee tässä vaiheessa jo aika luonnostaan, kun kaikki paikat ovat niin täynnä rojua etten tosiaan halua ostaa mitään lisää.

Vierailija
10/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa elintasossasi? Tai jos elämäsi on jo niukkaa ja säästeliästä niin pystyisitkö kuitenkin jakamaan esim. aikaasi muiden hyväksi? Avustaisit vanhuksia, hoidat muiden lapsia tms?