Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi työpaikalla?

Vierailija
31.12.2012 |

Tai no, lähinnä suutelu ja hyväily. Onko sinusta sopivaa? Siis esim. jossain rappusissa, varastossa jne.? Mitä ajattelet ihmisistä jotka tekevät sitä? Voisitko itse olla niin himojen vietävissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työt on päällä 24/7, ns. vapaa-aikaa ei ole. Toki vuosilomat on poikkeus.

Pakkohan se on työaikana elää, harrastaa jne. Seksi kuuluu elämiseen, eli jos ei työt kärsi niin antaa mennä vaan.

Itse asiassa nytkin olen töissä, tosin yksin ja makailen sängyllä. Pesen pyykkiä ja kävin treenaamassa. Seksiä voisin harrastaa jos vastakappale löytyisi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on työaikana elää, harrastaa jne. Seksi kuuluu elämiseen, eli jos ei työt kärsi niin antaa mennä vaan.

Itse asiassa nytkin olen töissä, tosin yksin ja makailen sängyllä. Pesen pyykkiä ja kävin treenaamassa. Seksiä voisin harrastaa jos vastakappale löytyisi ;)

seksi on ihanaa!

t. ap, tosin pienessä syyllisyyden tunnossa

Vierailija
4/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on ihanaa!

t. ap, tosin pienessä syyllisyyden tunnossa

työpaikan blondin Tanjan kanssa... uuuh, hieron hänen niskoja ensin vaatimattomasti.

sitten suutelen hänen niskaa...odotan hänen reaktiotaan...?

"haluaisitko kahvia?" Kysyn vaikeana, housuissa jo pullottaa...vastaa myöntävästi, pliis..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän