Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden vuoden vietto, olisitko mielummin yksin kotona vai menisitkö pariskuntien juhliin?

Vierailija
31.12.2012 |

Lapsi on isällään.

Yksin kotona voisin hoitaa rästiin jääneitä juttuja, juoda vähän viiniä ja katsella vaikka leffaa.

Kaverini järjestää pienimuotoiset pippalot, johon osallistuu siis vain kolme pariskuntaa, joista yhtä en edes tunne. Jäisin siis todennäköisesti hieman ulkopuoliseksi. Tämä kaverin luokse täytyisi myös mennä kahdella eri bussilla ja kutsu oli vähän sellanen "no voitsä tännekin tulla jos et muuta keksi" - tyylinen.

Ykkösvaihtoehto ois helppo mutta supertylsä, kakkonen taas hankalampi mutta SAATTAIS olla ihan hauskaakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bileisiin. Eihän sitä koskaan tiedä kuinka hauskaa on:)

Vierailija
2/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oikein ootan että saan vaan rentoutua rauhassa!

T: lapset myöskin isällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi kurja ja tylsä olo. Toivoisin ihan hirveesti että olisi joku jonka luokse mennä.

Vierailija
4/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tosi kurja ja tylsä olo. Toivoisin ihan hirveesti että olisi joku jonka luokse mennä.

Vierailija
5/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän sitä seuraa saa ympärilleen?

Vierailija
6/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi myös isällään.

En kyllä menisi mihinkään pariskuntajuhlaan, jos olisi sinkkumiehiäkin paikalla niin sitten ehkä voisin mennäkin.

Vierailija
7/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mene baariin, koska en halua vahingossakaan törmätä exääni, jonka kanssa erosimme yli vuosi sitten. Itken nuppini turvoksiin kotisohvalla ja säälin itseäni.

Vierailija
8/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, jolla lapsi isällään ja vietän illan yksin kotona. Nyt saan rauhoittua, en jaksa lähteä mihinkään ja aamuvuorokin kutsuu klo 7 töihin. Nautin hiljaisuudesta, käyn saunassa, juon yhden oluen ja tapitan telkkua. Ei hassumpaa :)

Vierailija
9/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei voi enää lapsellisena vetää kokaiinia. Muuten bileet ovat tylsiä.

Vierailija
10/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo oikein ikinä osannut mennä yksin baariin, musta se on vaan tosi outoa olla yksin ison joukon keskellä kun kukaan muu ei ole.

Vierailija
11/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtisi? Jos seura kelpaa, ilman taka-ajatuksia, ettei tarvitsisi yksin olla. Kahville, oluelle, kävelylle raketteja katsomaan ja niitä näitä juttelemaan.

Vierailija
12/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki, miten niin?

Vierailija
13/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinkku. Mun piti mennä tänään kaverin kanssa, mutta tuli muutos, olen niin pettynyt, että ei huvita ottaa yhteyttä toiseen kaveriin, joka on liikkeellä. Olisin niiiiin halunnut bilettämään sen ekan kaverin kanssa, vieläkin pettynyt fiilis kun eilen kertoi, että ei nyt onnistu.

Toinen kaveri juhlii parin kaverin kanssa, olisin siinä seurassa vähän ulkopuolinen.

Eli on nyt ihan oma valinta, että täällä kotona kököttelen. Baariin uskaltaisin kyllä lähteä yksinkin, luulen vaan, että tulee zippi tosi aikaisin jos lähden, toisekseen on vaan sellainen fiilis että en vaan kaipaa baareilua juuri tällä hetkellä niin kipeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi