Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies otti antabukset 28.pv, voiko se juoda tänään?

Vierailija
31.12.2012 |

KAi se sen aikaa vaikuttaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mieltänyt antabuksen joksikin rapajuoppojen pakkohoidoksi, mutta sain uutta ajateltavaa.

Vierailija
22/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tavallaan toivon, että hän "oppii" tuosta kokeilustaan.  Itselläni ei ole aihetta mennä lääkäriin, ellen nyt löydä häntä (aion uskaltautua mennä katsomaan hänen kotiinsa) puolikuolleen sieltä.. Mutta kiitos vain vastauksestasi. Ja hyvää pääsiäistä.  Toivon, että kukaan ei joudu sellaiseen tilanteeseen.. se vain, että jos on antabusta ottanut.. kai sen nyt JOSSAIN pitäisi tuntua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on valehdellut minulle, eikä ole ottanut koko antabusta.. :-(

Vierailija
24/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli hölmöä, että mikäli joku kirjoittaa huolittelemattomasti ja ehkä liian nopeasti viestin.. palstalle (itse en juurikaan kirjoittele, ja, tai lue kesk.palstoja - tulee vain paha mieli, yleensä, ihmisten kovettuneisuudesta) niin joku siellä, someone out there, says that "well.. you should go to the hospital; you or your "friend".. Kirjoitan hyvin paljon englanniksi, koska se on yksi kotimaani.. Mutta se onkin ulkokohtaista.  Kiitos silti.

Vierailija
25/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa antabusta jos ei halua juoda?

Vierailija
26/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"]Miksi ottaa antabusta jos ei halua juoda?
[/quote]
Olen kokeillut antabukset sekä pillereinä että ihon alaisina "kapseleina" . Minulle (huom. Minulle) se ei yksinään ollut mikään lääke alkoholismiin, jokaisen kuurin lopetin kesken ja aloin juopotteleaan siitä huolimatta, että naama punoitti ja pumppu hakkasi. Kapseli, joka oikeasti ei ollut kapseli vaan muistaakseni 4 pientä pilleriä ihon alla, ei vaikuttanut mitenkään. Olin ollut parisen kuukautta juomatta kun sain kaverilta votkapullon. Aika kauan katselin sitä jääkaapissa kunnes sitten päätin hetken mielijohteesta kokeilla kapselin vaikutusta ja kas, ei mitään. Siitä alkoi taas uusi ura juopottelun saralla.

Vierailija
27/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ystävänikuolla.. hän söi antabusta (puolikasta kuulemma) viikon a on taaaaaas elämänsä kunnossa, eli ryypännyt.. Voiko se sitten olla muka lume- lääke?  Kun ei kuulema tunnu missään? ?  Mietin vain, että, kun hän on yrittänyt oskus itsemurhaa, a herännyt teholta jne., että, kun, jos sisäelimet ovat, esim. sydän.., jo ehkä hieman vaurioituneet, niin, mitä voi käydä? Please, oku siellä jossain, voiko auttaa?

Vierailija
28/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen.. uups.. tuo j- kirjain näköjään tökkii.. mutta tajusitte varmaan pointin..

Vierailija
29/30 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä lääkäriin... niin sinun ilmeisesti tai "ystäväsi"

Vierailija
30/30 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun. Antabus ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/antabusfi.html