Mies otti antabukset 28.pv, voiko se juoda tänään?
Kommentit (30)
no, tavallaan toivon, että hän "oppii" tuosta kokeilustaan. Itselläni ei ole aihetta mennä lääkäriin, ellen nyt löydä häntä (aion uskaltautua mennä katsomaan hänen kotiinsa) puolikuolleen sieltä.. Mutta kiitos vain vastauksestasi. Ja hyvää pääsiäistä. Toivon, että kukaan ei joudu sellaiseen tilanteeseen.. se vain, että jos on antabusta ottanut.. kai sen nyt JOSSAIN pitäisi tuntua..
Tai sitten hän on valehdellut minulle, eikä ole ottanut koko antabusta.. :-(
Sikäli hölmöä, että mikäli joku kirjoittaa huolittelemattomasti ja ehkä liian nopeasti viestin.. palstalle (itse en juurikaan kirjoittele, ja, tai lue kesk.palstoja - tulee vain paha mieli, yleensä, ihmisten kovettuneisuudesta) niin joku siellä, someone out there, says that "well.. you should go to the hospital; you or your "friend".. Kirjoitan hyvin paljon englanniksi, koska se on yksi kotimaani.. Mutta se onkin ulkokohtaista. Kiitos silti.
Miksi ottaa antabusta jos ei halua juoda?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:47"]Miksi ottaa antabusta jos ei halua juoda?
[/quote]
Olen kokeillut antabukset sekä pillereinä että ihon alaisina "kapseleina" . Minulle (huom. Minulle) se ei yksinään ollut mikään lääke alkoholismiin, jokaisen kuurin lopetin kesken ja aloin juopotteleaan siitä huolimatta, että naama punoitti ja pumppu hakkasi. Kapseli, joka oikeasti ei ollut kapseli vaan muistaakseni 4 pientä pilleriä ihon alla, ei vaikuttanut mitenkään. Olin ollut parisen kuukautta juomatta kun sain kaverilta votkapullon. Aika kauan katselin sitä jääkaapissa kunnes sitten päätin hetken mielijohteesta kokeilla kapselin vaikutusta ja kas, ei mitään. Siitä alkoi taas uusi ura juopottelun saralla.
Voiko ystävänikuolla.. hän söi antabusta (puolikasta kuulemma) viikon a on taaaaaas elämänsä kunnossa, eli ryypännyt.. Voiko se sitten olla muka lume- lääke? Kun ei kuulema tunnu missään? ? Mietin vain, että, kun hän on yrittänyt oskus itsemurhaa, a herännyt teholta jne., että, kun, jos sisäelimet ovat, esim. sydän.., jo ehkä hieman vaurioituneet, niin, mitä voi käydä? Please, oku siellä jossain, voiko auttaa?
Edelliseen.. uups.. tuo j- kirjain näköjään tökkii.. mutta tajusitte varmaan pointin..
kannattaa mennä lääkäriin... niin sinun ilmeisesti tai "ystäväsi"
Itse otin antabuskuurin noin 8kk sitten koska minulla meni alkoholin juominen aika paljon yli ja niin pois päin. Tällä hetkellä minulla on noita antabus kapseleita mahan sisällä joten se ainakin varmistaa että alkoholia ei enää oteta. Sivuvaikutuksia on muutamia esim. väsymystä ja yöllä paskominen housuun. Antabus ilman reseptiä - https://onlinecheappills.com/antabusfi.html
Olen itse mieltänyt antabuksen joksikin rapajuoppojen pakkohoidoksi, mutta sain uutta ajateltavaa.