Suositelkaa hotellia Lontoossa.
Kaipaisin vinkkejä hotellin valintaan, eka Lontoon matka on tulossa keväällä. Hotelli saisi olla mahdollisimman keskustassa. Ei tarvitse olla halvin mahdollinen, mutta ei kalleimmastakaan päästä.
Muitakin vinkkejä käyntikohteista ja muusta olisi kiva saada. Ollaan Lontoossa 4 yötä.
Kommentit (30)
Me varattiin Premier Inn tulevaa matkaa varten. Tripadvisorissa oli saanut hyvät arvostelut ja hinta ei ollut liian korkea. Ei siis olla vielä käyty reissussa, mutta olis kiva kuulla kokemuksia. AP kannattaa tsekata nuo hotellit, löytyy useitaihan keskustasta.
Voin tosiaan suositella.
Hyvä sijainti Bayswaterissa
Lähikauppa on Whiteleysin ostoskeskus
Lähes hotellin edestä, Whiteleysin seinustalta lähtee pikkubussi Kensingtonin kautta NHM:lle ja Knightsbridgelle
Kaksi maanalaisen asemaa Queenswaylla, yksi Central Linen, toinen Circle Linen asema
Hyde Parkin puolelta pääsee bussilla suoraan Oxford Streetille & toiseen suuntaan menee jotain 10-15 minsaa niin on Westfieldin jättiostarilla
Oon tykännyt tästä tosi paljon, koska ydinkeskustaan on lyhyt matka
Hotelli itsessään on siisti. Halutessaan voi ostaa aamupalapaketin, mutta me ei ostettu, koska huoneissa on vedenkeittimet ja pieni jääkaappi. Suihkut oli siistit & televisio toimi (jälkimmäinen ei ole mikään itsestäänselvyys Bayswaterin alueen hotelleissa!)
Päädyttiin Lancaster Londoniin. Vähän kalliimpi kuin oltiin ajateltu, mutta vaikuttaa hyvältä. Jee, matka lähenee! :)
ap
Vinkkejä kyselen juuri siksi, että tarjontaa on niin valtavasti. Ja koska en tunne Lontoota, en osaa hahmottaa osoitteista, että missä päin hotellit sijaitsevat. Lisää suosituksia? ap
Ja ainakin Booking.comissa on sijainti kartalla.
Itse olen menossa vapun jälkeen, varasin queen park garden nimisestä hotellista huoneen. tärkeintä mielestäni on hyvät kulkuyhteydet metrolla.
katso karttaa metrokarttaa ja hotelleja samaan aikaan.
Kensigtonissa. Aivan loistava sijainti. Isot siististi huoneet ja iso kylppäri. Joka huoneessa pieni keittokomero
Päädyttiin Lancaster Londoniin. Vähän kalliimpi kuin oltiin ajateltu, mutta vaikuttaa hyvältä. Jee, matka lähenee! :) ap
Sijainti on erinomainen, Lancaster Gaten maanalaisen asema ihan vieressä ja Padingtoniin muutama kortteli. Hyde Parkiin pääsee ylittämällä kadun, ja sitä Bayswater Roadia menee busseja koko ajan Oxford Streetille.
Vähän aiheen vierestä: Tuo Lancaster Gaten maanalaisen asema saa minut vähän klaustrofobiseksi; laiturille ja laiturilta siirtyminen tapahtuu hissillä (samanlainen on myös Covent Garden).
Olen käyttänyt http://www.booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.
Uteliaana kuulemaan...