Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivutoiminen opettaja: onko joulukuun palkkasi pienempi kuin muina kuukausina?

Vierailija
31.12.2012 |

Palkkalaskelma ei ole vielä tullut, mutta tilille oli ilmestynyt vain reilu puolet normaalipalkasta. Olen siis osa-aikainen tuntiopettaja, minulla on opetusta 8 tuntia viikossa. Syyslomaa oli koko viikko, mutta se ei vaikuttanut palkkaan, vaan sain ihan normaalin kokoisen palkan. Onkohan minulta nyt vähennetty joululoman ajan palkka, vai mistä on kyse. Virkamääräys on kuitenkin ihan yhtenäinen elokuulta kevätjuhlaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomia ei sivutoimiselle makseta, ehkä siitä. Olisiko syyslomalla tullut virhe?

Itse en enää koskaan suostu sivutoimiseksi. Mielummin olen vaikka työttömänä ansiosidonnaisella. Rehtorin tehtävä on kasata täydet tunnit tavalla toi toisella. Nykytilanne on kuitenkin se, että tahallaan jättää ne vajaiksi. Saattaa olla yhdestä tunnista tai puolikkaasta kiinni.

Vierailija
2/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitä löydy mitään selitystä asiaan. Veroprosentti ei ole pompannut, palkanmaksun perusteissa lukee sama tuntimäärä kuin joka kuukausi, maksettu summa rivin lopussa on vain pienempi.

Voisivat vähän avata noissa palkkakuiteissa, ettei jokaisen tarvi soittaa perään, että mitä tarkoittaa. Mutta ei tuossa muu auta, kun ei mitään selitystä löydy lapuista.

Jos vielä on muiden kokemuksia joulukuun palkasta, niin kertokaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan en voi työskennellä päätöimisesti, koska mulla päätyö muulla alalla. Opettaisin mielelläni vaikka vielä vähemmänkin kuin tuon 8 tuntia.

Olisi vain kiva tietää miten nuo lomien maksut menee sivutoimisilla, että saisi selvää, että kummassa lomassa mulla on se virhe, ja vielä noissa saattaa olla kuntakohtaisia eroja. Ja eihän mahdotonta ole sekään, että minua vedätetään, kun en liittoonkaan kuulu (kun olen tosiaan päätoimisesti muuta kuin opettaja).

ap

Vierailija
4/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin, että syy voisi löytyä siitä. Se, että olet saanut syysloman ajalta normaalin palkan voisi johtua siitä, että palkkasi on jaettu tasaisesti jokaiselle kuukaudelle. Kokonaistunnit yhteensä x tuntipalkkasi/ kuukaudet yhteensä 10kk(elo-touko)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi