Mitä teette rentoutuaksenne tai harrastaaksenne tai iloitaksenne?
Tuntuu, että elämäni on yhtä työssä käyntiä, pakollista kaupassa käyntiä, siivousta ja pyykinpesua, ja pakollista ruoanlaittoa nälkään.
Sitten olen puolikuollut enkä jaksa kuin nukkua ja tissutella ja chattailla/soitella kavereille, tai jos saan yh-äitinä lapset isälle, on pakko lähteä ulos vetään kännit.
Mitä ihmettä voisi tehdä, jos haluaa rentoutua, en osaa enää olla paikallani kotona. Pitäisikö lukea kirjaa, katsoa tv:tä väkisin, pelata pokeria, neuloa, jumpata, lähteä lenkille, vai mitä? Olen niin väsynyt aina pakollisten asioiden jälkeen, että en jaksa mitään muuta kuin yrittää pysyä hereillä pakollisen ajan ja sitten nukkua.
Kommentit (4)
Se aika kun on kaikista väsynein lähtemään.
Pakko kai kokeilla.
Pitäisi päästä siitä eroon. Olen läski enkä mitenkään liikunnallinen, mutta kävelylenkeistä nautin. Pelkään vain näitä liukkaita kelejä ja syvästi inhoan kaikkia jumppia. Uimahallissakaan ei kehtaa käydä tämän yli satakiloisen kropan kanssa.
Luenkin kyllä mielelläni ja katson jotain hyviä sarjoja vaikka dvd:ltä. En ihan mitä tahansa halua tuijotella tv:stä, mutta on intensiivisempi katselukokemus katsoa jotain sarjaa vaikka päivittäin tai pari jaksoakin illassa.
Se vie sinulta turhaa rahaa ja energiaa. Vaihda dokaus vaikka rauhallisiin kävelyretkiin tai zumbaan, kunhan pääset hetkeksi pois kotoa omien ajatustesi pariin!
Töiden jälkeen lenkille, sen jälkeen jaksaa loppuillan kotihommia leikiten. Ja lopeta dokaaminen, siitä toipumiseen menee monta hyvää päivää harakoille.