Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epiduraali yhdeksässä sentissä?

Vierailija
30.12.2012 |

Sain tämän taannoin synnyttäessäni. Tuli puheeksi toisen äidin kanssa, tämä luomumamma sitten päivitteli moista silmät ymmyrkäisinä.

Mitä erikoista tuossa on? Vauva saatiin ulos epparin ja imukupin avulla, mutta tuli, oli ja on terve ja minäkin toivuin nopeasti.

Muita saman setin kokeneita? Tai tietääkö joku mikä tuossa myöhäisemmässä epiduraalissa niin ongelmallista on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulle enää toiseen kertaan siinä vaiheessa laitettu :)

Se loppu olikin sitten nopeasti ohi :)

Vierailija
2/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä sekään auttoi, ei se synnytys tuskaton ollut. Mutta itse tykkäsin kun kätilö sanoi että pannaan epiduraali ettei mene rouvalta halu lisäsynnytyksiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle annettiin kun ei tiedetty että olen niin paljon jo auennut (avautumisvaihe tosi lyhyt).

ei varmaankaan siksi annettu, koska itse en ainakaan tuntenut supistuksia, oli tosi hankalaa ponnistaa..

ja imukupilla jouduttiinkin sitten ottamaan.

Vierailija
4/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii - mulla aukesi "paikat" vauhdilla sentti/kaksi tuntia...

Vierailija
5/5 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pyysin sitä jo 5 cm kohdalla, mutta en saanut ja sairaalassa oli kiirettä. Sain sen vasta kun kätilön vuoro vaihtui ja uusi kätilö kuunteli miestäni ja mua. Olin sitten jo auennut 9 cm asti kun epiduraalin sain... Siitä 6 tunnin päästä syntyi lapsi episiotomian,imukupin, 2kätilön ja 1 lääkärin avustuksella + repeämät tietty. Voin sanoa että koko homma oli ihan tuskaa. Olisi varmaan ollut erilainen ja kivuttomampi synnytys jos oisin sen epiduraalin saanut siinä 4-5cm kohdalla enkä jotain saatanan kylpyammetta. Vieläkin ärsyttää ja puistattaa.:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi