Kuuluisuus, jota pidät kauniina/seksikkäänä/haluttavana?
Tuli tuosta ruma näyttelijä-ketjusta mieleen, että keitäs te sitten pidätte kauniina?
Minun naisihanteeni on Guano Apes-yhtyeen laulaja Sandra Nasic. Siinä olisi nainen, jonka näköinen haluaisin olla jos saisin valita.
Kommentit (4)
naisihanne on Drew Barrymore, toisaalta tosi tavallisen näköinen mutta silti hänessä on sitä jotain. Cate Blanchett on uskomattoman kaunis myös, jotenkin erilaisella tavalla. Elo Drew vaikuttaa kauniilta "tavikselta" ja Caten kauneus on jotain yliluonnollista tms.
ainakin näyttelijättäret Clemence Poesy ja Charlotte Gainsbourg - kumpikaan ei ole perinteisen kaunis, mutta kantavat (ehkä ranskalaiseen tapaan?) itsensä niin, että ovat kauniita. Samassa sarjassa on myös Naomi Watts. Pidän myös Christina Riccin sydämenmuotoisista kasvoista. Ja Helena Bonham Carter on ihana. Muitakin varmaan on, muttei tule mieleen...
Ihana misu. Lisäksi on paljon esim tsekkinäyttelijätäriä, jotka ovat kerrassaan mahtavia.
mutta tuosta otsikosta tuli mieleen, koska on ollut viime aikoina paljon julkisuudessa, etta Jonne Aaron on mun mielesta ihminen joka on ihan jumalaisen kaunis (tai oli ennen amisviiksia...) mutta ei taas sitten mun makuun varsinaisesti seksikas koska on liian lyhyt ja laiha.