Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ne Prismat ja Cittarit tänään auki klo 21 asti vai ei?

Vierailija
30.12.2012 |

Kyllä on liian sekavaa tää aukiolopolitiikka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei

Vierailija
2/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan kuuteen saakka auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:Prisman myyjä

Vierailija
4/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin Prisman sivuilta aukioloajat ja siellä kerrotaan, että kauppa menee tänään tiettyyn aikaan kiinni. Miksi ihmiset eivät osaa etsiä asioita itse, vaan pitää tulla tänne arvauskeskukseen kyselemään tällaisia asioita. Kädetöntä touhua sanon minä...

Vierailija
5/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin Prisman sivuilta aukioloajat ja siellä kerrotaan, että kauppa menee tänään tiettyyn aikaan kiinni. Miksi ihmiset eivät osaa etsiä asioita itse, vaan pitää tulla tänne arvauskeskukseen kyselemään tällaisia asioita. Kädetöntä touhua sanon minä...

Mä menin aiemmin tänään Jumbon sivuille katsomaan aukioloaikaa: sivun yläosassa kerrottiin kauppojen olevan auki klo 21 asti, alempana taas klo 18 saakka. Ota siitä sitten selvää.

Vierailija
6/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla malmin sittarin sivuilla oli aukiolo 21 asti. Sitten oli ihme tapahtunut, kädetön oli saanut kädet ja päivittänyt sivun. Nyt siellä on aukiolo klo 18 asti.

terv. huuleton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan