Muotiblogien ärsyttävimmät maneerit
Miksi ihmeessä vaatteita kutsutaan "yksilöiksi" useissa blogeissa? Mitä ihmeen yksilöitä, ihmiset on yksilöitä eikä vaatteet??
Vai onko mulla mennyt jotain ohi, puhutteko naiset yleisesti vaatteista yksilöinä?
Kommentit (21)
Muotiblogistit aina "kuolaavat" ties minkä perään. Eli tyyliin "kuolasin Stokkalla niin, että kuolavana jäi vitriiniin". Ööh, just just..
"Rakkaudet" on tosi rasittavia. Siis uusi laukku on rakkaus. Please.
Toinen just tuo hei ihanat ym lässytykset. Kommenttiboksin ylistysvirsiin vastaillaan pusuilla ja sydämillä, aikuiset akat kiillottaa toistensa kilpiä. Yöks.
Kahvikupin, aamupalojen, lounassalaattien kuvat. Tylsää.
Ne duckface-poseeraukset. Tai kestoinhokkini on se poseeraus, missä pidellään toisella kädellä päätä (niinku se muuten tippuis) ja katsotaan alaspäin. Luullaan olevansa niin editorial että :D Erityisesti yksi blogisti harrastaa näitä identtisiä poseerauksia, melkein identtisillä vaatetuksilla päivästä toiseen.
"Hei kaikki ihanat" tai "Hei kaikki ihanuudet", siis lukijoihin viitataan tällä :D
"Murut". Näkyy tosin enemmän kommenteissa. "Kiitos, muru, olet ihana!" jne.
Nuo "rakkaudet" ja poseeraukset niin totta!
AP
Nuo "rakkaudet" ja poseeraukset niin totta!
AP
En osaa edes lainata :) Silti hauska etsiä näitä ärsyttäviä maneereja blogeista. Yks jännä kans, kun joku blogisti alkaa käyttää sanaa ihanuudet tai murut, niin muut blogistit tulee heti perässä :D
ärsykkini:
-statement korut sitä tätä tota
-konjakkinen sitä tätä tota
-hellurei muruset, pusi pusi
yöööök
huutonaurua ja oksupoksu! o_O
Ne duckface-poseeraukset. Tai kestoinhokkini on se poseeraus, missä pidellään toisella kädellä päätä (niinku se muuten tippuis) ja katsotaan alaspäin. Luullaan olevansa niin editorial että :D Erityisesti yksi blogisti harrastaa näitä identtisiä poseerauksia, melkein identtisillä vaatetuksilla päivästä toiseen.
En tiedä tarkoitatko sitä samaa poseerausta, mutta itse inhoan jostain syystä sitä melko neutraalia mutta ah-niin-yleistä poseerausta missä katsotaan alaspäin ja toisella kädellä hiplataan hiuksia.
Ylipäätään ärsyttää se, kun täytyy teeskennellä, ettei muka näe kameraa. Katsotaan maahan tai kaukaisuuteen tai kameran ohi.
Monet myös seisovat jalat sisäänpäinkääntyneinä - tai ristissä, ihan kuin olisi pissahätä...
Siis korujahan ei ole muita kuin STATEMENTTEJA! Ja blogistit kutsuu itseään harakoiksi, kun kuolaavat niiden korujensa perään :D:D
Ne duckface-poseeraukset. Tai kestoinhokkini on se poseeraus, missä pidellään toisella kädellä päätä (niinku se muuten tippuis) ja katsotaan alaspäin. Luullaan olevansa niin editorial että :D Erityisesti yksi blogisti harrastaa näitä identtisiä poseerauksia, melkein identtisillä vaatetuksilla päivästä toiseen.En tiedä tarkoitatko sitä samaa poseerausta, mutta itse inhoan jostain syystä sitä melko neutraalia mutta ah-niin-yleistä poseerausta missä katsotaan alaspäin ja toisella kädellä hiplataan hiuksia.
Ylipäätään ärsyttää se, kun täytyy teeskennellä, ettei muka näe kameraa. Katsotaan maahan tai kaukaisuuteen tai kameran ohi.
Monet myös seisovat jalat sisäänpäinkääntyneinä - tai ristissä, ihan kuin olisi pissahätä...
Poseerataan tyyliin "hups, kamerahan otti musta kuvan ja olin vaan tälleen pöyhimässä mun täydellistä tukkaa"
ehdoton inhosana on 'kotiuttaa'. Niitä kaikkia ihanuuksia ja rakkauksia kotiutetaan, AAAAARRGGGHHH!
Yksi ei mitenkään kovin suosittu tai tunnettu bloggaaja seisoo jokaisessa kuvassa jalat ristissä, siis tällaiseen ballerinatyyliin. Näyttää todella naurettavalta... http://www.google.fi/url?source=imglanding&ct=img&q=http://1.bp.blogspo…
Harrastetaanko vielä yleisesti passiivista shoppailua?
Siis sitä, mistä täällä puhutaan:
http://www.lily.fi/juttu/kamalaa-puhetta-muotiblogeissa
se kun naamaa sanotaan nassuksi.
Niin ja Loreal = lorkku. X(
Ne duckface-poseeraukset. Tai kestoinhokkini on se poseeraus, missä pidellään toisella kädellä päätä (niinku se muuten tippuis) ja katsotaan alaspäin. Luullaan olevansa niin editorial että :D Erityisesti yksi blogisti harrastaa näitä identtisiä poseerauksia, melkein identtisillä vaatetuksilla päivästä toiseen.En tiedä tarkoitatko sitä samaa poseerausta, mutta itse inhoan jostain syystä sitä melko neutraalia mutta ah-niin-yleistä poseerausta missä katsotaan alaspäin ja toisella kädellä hiplataan hiuksia.
Poseerataan tyyliin "hups, kamerahan otti musta kuvan ja olin vaan tälleen pöyhimässä mun täydellistä tukkaa"
se kun naamaa sanotaan nassuksi.
Niin ja Loreal = lorkku. X(
Minun äitini kutsuu oravia orkuiksi. En tiedä, pitäisikö asiasta huomauttaa.
kahvit! Ja kuva kahvista kädessä niinku ois jotenki tosi cool ja kiire elämä ;D
Otetaan itse kuvia itsestä ja kuitenkin tuijotetaan kaukaisuuteen niin kuin ei huomattais, että kuvattaisiin :D
Ja sitten läjä kuvia itsestä poseeraamassa Duck Facena vuoden varrelta. Ah niin haikeaa :D
Yksi ei mitenkään kovin suosittu tai tunnettu bloggaaja seisoo jokaisessa kuvassa jalat ristissä, siis tällaiseen ballerinatyyliin. Näyttää todella naurettavalta...
Kuka muka oikeasti seisoo muuta kuin jossain tuommoisella balettitunnilla tuolleen kuin linkin kuvassa??
Yksi ei mitenkään kovin suosittu tai tunnettu bloggaaja seisoo jokaisessa kuvassa jalat ristissä, siis tällaiseen ballerinatyyliin. Näyttää todella naurettavalta...
Kuka muka oikeasti seisoo muuta kuin jossain tuommoisella balettitunnilla tuolleen kuin linkin kuvassa??
Muotibloggarit seisoo juuri noin, kun se näyttää jotenkin pikkutyttömäiseltä ja söpömmältä heidän mielestään.
"Hei kaikki ihanat" tai "Hei kaikki ihanuudet", siis lukijoihin viitataan tällä :D