Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaako jos jätät lapsesi miehesi hoiviin?

Vierailija
29.12.2012 |

Eräs kaverini ei suostu jättämään lapsiaan miehensä hoiviin. Edes puoleksi tunniksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asustaa tyttöystävänsä hoivissa.

Yhteinen lapsemme, 11-v, on 5 vuorokautta viikossa mieheni eli isänsä hoivissa, ei huolestuta.

Vierailija
2/4 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?? Onko kyseessä yhteiset lapset vai ko. naisen lapset??

Omassa tapauksessani voisin jättää (meillä tosin on vain yhteinen lapsi ja sitten miehen lapsi), mutta miksi en..? Nytkin olen kaikki joulun välipäivät töissä, mies lasten kanssa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainvapaan jälkeen töihin ja mies on arkisin ollut kotona lasten kanssa- en siis huolestu. Ikinä en kysynyt mitä kotona 8 t tehtiin enkä yhtään neuvoa antanut. Hyvin on 10 v. sujunut tämä järjestely!

Vierailija
4/4 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?? Onko kyseessä yhteiset lapset vai ko. naisen lapset??

Omassa tapauksessani voisin jättää (meillä tosin on vain yhteinen lapsi ja sitten miehen lapsi), mutta miksi en..? Nytkin olen kaikki joulun välipäivät töissä, mies lasten kanssa kotona.

Eikä edes mitään vauvoja enää vaan reippaita 3v ja 5v. En ymmärrä häntä yhtään. Kerran olin paikalla kun isä tuli kotiin, eikä lapset reagoineet mitenkään. Ei siis tervehtineet, katsoneet sinnepäinkään. Ei taida siis olla kovin osallistuvainen isä :/