Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain lahjaksi iPadin, mutta mitä sillä tehdään?

Vierailija
29.12.2012 |

surffataan netissä, joo, mutta mitä muuta? Läppäri mulla jo on.

Mitä kaikkea mun nyt tulisi siihen ladata ja opetella tekemään, että saisin kaiken hyödyn irti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tehtyä tolla laitteella nykyään kaiken kun työhönkään ei tarvitse tietokonetta. Mieheltäni sain tällaiset kuositukset mun 'IIPPAAN' :)

http://designskins.fi/fi/kappale/ipadit---tablettitietokoneet/apple/ipa…

:D söpö!

Vierailija
2/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään tajua miten sitä voisi muuten käyttää kuin puhumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu.fi (nelone) Katsomo (MTV3 ja Sub) YLE areena Lapsille Pikku Kakkonen Näistä voit katsoa kaikki tv-ohjelmat silloin kuin haluat. Minulla on myös maksullinen tvkaista, josta saa katsottua ihan kaikki ohjelmat jälkikäteen. Lapsille on loputon määrä kehittäviä pelejä. Niitä löytää vain selaamalla eri Appseja. Itse luen iltapäivälehdet ja monia eri naistenlehtiä iPadilla. Kaikki löytyy Appseista. Mitä enemmän iPadia käyttää sitä monipuolisemmaksi sen käyttö tulee. Lähinnä siinä kestää aikansa, että löytää ne kaikki sovellukset mitä haluaa käyttää. Mä en todellakaan voisi enää elää ilman iPadia!!! Ja se on paras lapsenvahti ikinä. Kunhan on ladannut lapselle sovelluksia ja pelejä. Ilmaisia löytyy kymmeniä tuhansia!

appsista. Miksei voi hakea googlen kautta yle areena ja mennä sieltä katsomaan? Älkää naurako, olen tietämätön (en ap :))

Vierailija
4/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hdfin.com

Vierailija
5/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainoa tapa tiedon siirtoon että ensin tallentaa tikusta läppärille ja sitten yhdistää ipadin läppäriin ja tallentaa?

niin ei tarvita minkäänlaista tikkua tai piuhoja. Dropboxiin saa oman appsin tai voi käyttää selaimen kautta. Mulla on padissa ja iPhonessa app sille, ja PC:llä taas käytän selaimen kautta. Sitä kautta voi siirtää kätevästi kaikki tiedostot.

Vierailija
6/22 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu.fi (nelone) Katsomo (MTV3 ja Sub) YLE areena Lapsille Pikku Kakkonen Näistä voit katsoa kaikki tv-ohjelmat silloin kuin haluat. Minulla on myös maksullinen tvkaista, josta saa katsottua ihan kaikki ohjelmat jälkikäteen. Lapsille on loputon määrä kehittäviä pelejä. Niitä löytää vain selaamalla eri Appseja. Itse luen iltapäivälehdet ja monia eri naistenlehtiä iPadilla. Kaikki löytyy Appseista. Mitä enemmän iPadia käyttää sitä monipuolisemmaksi sen käyttö tulee. Lähinnä siinä kestää aikansa, että löytää ne kaikki sovellukset mitä haluaa käyttää. Mä en todellakaan voisi enää elää ilman iPadia!!! Ja se on paras lapsenvahti ikinä. Kunhan on ladannut lapselle sovelluksia ja pelejä. Ilmaisia löytyy kymmeniä tuhansia!

appsista. Miksei voi hakea googlen kautta yle areena ja mennä sieltä katsomaan? Älkää naurako, olen tietämätön (en ap :))

siksi tarvii oman appsin.

Vierailija
7/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekisi läppärillä enää mitään kun mulla on ipad. Mulla on kyllä pöytä-PC pelaamiseen, siihenhän ei läppäri eikä pädi riitä... Mutta kaiken muun teen pädillä:

- surffaan netissä

- maksan laskut

- ostan ja luen e-kirjoja (löytyy paljon suomenkielisiä)

- katselen youtubesta videoita

- kuuntelen musiikkia

- katselen valokuvia puhelinta isommalta ruudulta, tiedonsiirron puhelimen ja padin välillä hoidan Dropbox-sovelluksella

- pelaan pelejä

- meseilen

Vierailija
8/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako leffojakin ladattua kätevästi? Entä saanko musiikn siirrettyä iPodista iPadiin ja jos, miten?

ap

Vierailija
9/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/kuluttaja/HS+kokosi+älypuhelinten+sovellusten+starttip…

Musiikin saat siirrettyä itunesin kautta podilta padiin

Vierailija
10/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako leffojakin ladattua kätevästi? Entä saanko musiikn siirrettyä iPodista iPadiin ja jos, miten?

ap

käy iTunesin kautta. Eli jos ei ole vielä synkattu iTunesiin, tee se, sittne kytke padi tietokoneeseen ja synkkaa sitten iTunesin musiikit padiin.

Vierailija
11/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appstoresta löytyy esim yle areena, ruutu.fi. Maikkarin katsomo toimii osoitteessa m.katsomo.fi

Vierailija
12/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jaksa jotain tabletteja räpeltää. kyllä kai sillä surffata voi ja sellasta. paria peliä olen itsekin pelannut mitkä kosketusnäytöllä toimii. muuten sillä kirjoittaminen on rasittavaa. mutta koita löytää oma ilos siitä..

Vierailija
13/22 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu.fi (nelone)

Katsomo (MTV3 ja Sub)

YLE areena

Lapsille Pikku Kakkonen

Näistä voit katsoa kaikki tv-ohjelmat silloin kuin haluat. Minulla on myös maksullinen tvkaista, josta saa katsottua ihan kaikki ohjelmat jälkikäteen.

Lapsille on loputon määrä kehittäviä pelejä. Niitä löytää vain selaamalla eri Appseja.

Itse luen iltapäivälehdet ja monia eri naistenlehtiä iPadilla. Kaikki löytyy Appseista. Mitä enemmän iPadia käyttää sitä monipuolisemmaksi sen käyttö tulee. Lähinnä siinä kestää aikansa, että löytää ne kaikki sovellukset mitä haluaa käyttää. Mä en todellakaan voisi enää elää ilman iPadia!!! Ja se on paras lapsenvahti ikinä. Kunhan on ladannut lapselle sovelluksia ja pelejä. Ilmaisia löytyy kymmeniä tuhansia!

Vierailija
14/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ladattu YLE areena ja ruutu.fi ja pari muutakin ilmaista juttua :). Luulin jo etten tee vekottimella mitään, mutta nyt olen jo innoissani!

Ap

Vierailija
15/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelejä löytyy joka lähtöön. Appstoresta saa ladattua paljon hyviä ilmaisia sovelluksia.

Musiikkia kuuntelen Spotifylla.

Vierailija
16/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen tästä aamulla heti herättyä uutiset, tarkistan monenmoiset jutut. Matkoilla kätevämpi kuin kaivaa esille läppäriä. Paljon hyviä aplikaatioita: lehtiä, kirjoja, pelejä, erityisaloja... Vaikea olla ilman

Vierailija
17/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sitä pannunalusena.

Vierailija
18/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole usb-porttia lainkaan.

Vierailija
19/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffataan netissä, joo, mutta mitä muuta? Läppäri mulla jo on.

Mitä kaikkea mun nyt tulisi siihen ladata ja opetella tekemään, että saisin kaiken hyödyn irti?

NetFlix on tähän oiva ratkaisu. Www.NetFlix.Fi

Vierailija
20/22 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole usb-porttia lainkaan.

Laitat latausjohdon paikoilleen mutta otat sen pistokemötikän päästä pois. Liitä tietokoneen usb-porttiin.