Mulla on farkuissa koko 27" tai 28" olenko...
lihava, kun pituutta on vain 162cm?
Ja yleensä sopiva on toi 28" jossain harvoissa farkuissa 27".
Kommentit (11)
farkuissa koko 27 yleensä. koen olevani normaalipainoinen.
Voisin kuvitella sun olevan juuri sopiva. Karl Lagerfeldkin sanoo, että haluaa elämässään vain mahtua 28" farkkuihin..
Käytät varmaan suunnilleen kokoa 38 muuten?
Onko sinulla ap huono itsetunto vai muuten vain halu pönkittää egoasi?
Painoindeksini on 27,8. Siksi mietin.
ap
Painoindeksini on 27,8. Siksi mietin.ap
Mä käytän samaa tuumakokoa, olen saman pituinen ja painoindeksini on 20,4!
Jos BMI:si tosiaan on 27,8 olet lihava ja tiedät sen varsin hyvin itsekin. Aivan yhtä varmasti et noissa mitoissa mahdu 27-28" farkkuihin, eli provo olet.
Itse käytän 29-30 tuumakokoa ja olen lievän ylipainon rajoilla. Painan noin 66 kg ja olen 166 cm pitkä. Joten sinua ei usko harakatkaan, ellei sitten kaikki kilosi ole harteissasi ja tisseissä.
Itse käytän 29-30 tuumakokoa ja olen lievän ylipainon rajoilla. Painan noin 66 kg ja olen 166 cm pitkä. Joten sinua ei usko harakatkaan, ellei sitten kaikki kilosi ole harteissasi ja tisseissä.
Painoindeksilaskurien mukaan painoindeksini on 27,8. Kroppa on myös tiimalasi-mallinen, en tiedä olusiko sillä vaikutusta asiaan.
ap
pituutta 162cm, farkuissa koko 27, painoindeksi 27,8???? Eli 73 kiloinen ihminen käyttää farkuissa kokoa 27? Sori muruseni, en usko sanaakaan.
Itse olen 163cm, paino 48 ja farkkujen koko- yllätys, yllätys- juurikin 27 tuumaa!
Olen samanpituinen ja farkuissa 26-28 tuumakokoja. Urheilullinen, kiinteä kroppa.