Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ostin perheemme kaikki muut joululahjat, paitsi omani.

Vierailija
29.12.2012 |

Ostin lastemme, kummilsten, isovanhempien, serkkujen, kavereiden lahjat omasta pussista. Mies osti minulle 300 euron kellon ja minä hänelle 150 euron lahjan. Mies odottaa minun olevan todella kiitollinen hänen antamastaan kalliimmasta joululahjasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaappa kaikkien ostamiesi lahjojen hinta ja vaadi puolet mieheltäsi.

Vierailija
2/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi minulle yhden, noin 50 e arvoisen, jonka itse on jo ominut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös oman kirjalahjani, ja mies käski vielä paketoidakin sen. Mies osti äidilleen kirjan ihan itse. Meillä on yhteiset rahat, joten se on ihan sama kuka ne lahjat ostaa. Minä yleensä tykkään ostaa ja tehdä lahjoja, ja minulla on enemmän porukkaa joille ostaa, miehellä ei ole kuin äitinsä, kaksi veljeä ja tietysti minä ja meidän lapset. Mulla taas on kummilapsiakin kolme, ja laitan kavereillekin jotain pientä.

Vierailija
4/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lahjat myös mieheni sukulaisille, joita on tapana muistaa sekä suurimman osan jouluruoista. Mieheltäni meni jouluun rahaa n. 260 €, josta n. 100 € minun lahjaani, ja lastemme rahalahjaan hän antoi 100 €.

Ensi jouluksi aion tehdä lahjanlaittolakon. Lapsillemme toki aion itseltäni lahjat laittaa, mutta siinäpä se sitten onkin.

Vierailija
5/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joululahjat, mutta meillä ei olekaan mitään omia pusseja.

Vierailija
6/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ostin meillä suurimman osan lahjoista. Olen äitiyslomalla, joten mulla oli siihen aikaa. Ja ihan sujuvasti käytin niihin mieheni tienaamia rahoja, jotka olivat yhteisellä tilillämme. Voihan räkä. Pitäisikö tästä alkaa joku jälkipuinti.

Vierailija
7/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käy sekä töissä että hoitaa kodin, lapset ja ruoanlaiton. Niin ja tietysti maksaa kaikesta vähintään puolet.

Mies käy töissä ja kustantaa ehkä omat menonsa. Nainen hoitaa miehen sukulaisten juhlapäivien muistamiset ja lahjojen oston.

:D

Vierailija
8/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa puolet ostamistasi lahjoista vai olisiko sen pitänyt itse tajuta kysyä paljonko on velkaa siitä, että hoidit lahjojen oston?

Vierailija
9/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käy sekä töissä että hoitaa kodin, lapset ja ruoanlaiton. Niin ja tietysti maksaa kaikesta vähintään puolet.

Mies käy töissä ja kustantaa ehkä omat menonsa. Nainen hoitaa miehen sukulaisten juhlapäivien muistamiset ja lahjojen oston.

Sillä erotuksella ap:n tilanteeseen että emme ostaneet toisillemme lahjoja. Mutta oli täysin selvää ettei mies aikoisi ostaa mitään lahjoja kenellekään, siitä ei edes puhuttu.

Vierailija
10/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä saan palkaksi? Vittuilut siitä, että minne ihmeessä on joulukuussa mennyt niin paljon rahaa.

Vierailija
11/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostin lastemme, kummilsten, isovanhempien, serkkujen, kavereiden lahjat omasta pussista. Mies osti minulle 300 euron kellon ja minä hänelle 150 euron lahjan. Mies odottaa minun olevan todella kiitollinen hänen antamastaan kalliimmasta joululahjasta. "

Mitä sitten?