Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettehan kaikki te nyt muistaneet hakea työmarkkinatukea, jotka ette

Vierailija
29.12.2012 |

aiemmin saaneet puolison tulojen vuoksi?

tarveharkinta poistuu vihdoin viimein vuodenvaihteessa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhallinnon järjestelmä ei vielä edes kykene sitä hakemusta ottamaan vastaan, versionvaihtoa ei ole tehty.

Vierailija
2/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos talossa asuu miljonääri ja niin aviopuoliso saa valtiolta tukea elämiseen? Aivan sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kuitenkin että suurin osa on sellaisia kuin me. Mies tienaa vähän päälle 3000 €. Saan kyllä mieheltä tarpeen mukaan rahaa mutta jäytää itsetuntoa kun ei itsellä ole mitään tuloja.

jos talossa asuu miljonääri ja niin aviopuoliso saa valtiolta tukea elämiseen? Aivan sairasta!

Vierailija
4/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miljonäärejä ongelmaksi asti.

Vierailija
5/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun tulot 0€ johtuen avopuolison tuloista. Olisiko pitänyt vaatia lapsen isältä isompia elareita, kun oma elatuskyky alentui yhteenmuuton seurauksena?

Vierailija
6/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun tulot 0€ johtuen avopuolison tuloista. Olisiko pitänyt vaatia lapsen isältä isompia elareita, kun oma elatuskyky alentui yhteenmuuton seurauksena?

kuin ennen avoliittoa. Outoa - kuka sinun palkka- ja pääomatulosi vie?

Vierailija
7/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää saada korvauksia!!! Tähän asti on ollut ihan hullua tuo systeemi ettei ole saanut korvauksia eikä ole huomioitu työkkärissä juurikaan mitenkään sen vuoksi kun ei korvauksiakaan ole saanut.

Vierailija
8/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vailla pääomatuloja

Vierailija
9/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työttömyyspätkä tulee. Miehen tuloilla pärjätään ihan tarpeeksi hyvin noiden aikojen ohi ja saan rauhassa hakea vain oman alan töitä, eikä työkkäri ole tunkemassa minua turhille kursseille tai ihan eri alan koulutukseen.

Vierailija
10/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut nollatuloinen. Nyt sitten vasta alkavat aktivoitua suuntaani kun jotain tuloja olisi tiedossa.

Kyllä sinun pitää saada korvauksia!!! Tähän asti on ollut ihan hullua tuo systeemi ettei ole saanut korvauksia eikä ole huomioitu työkkärissä juurikaan mitenkään sen vuoksi kun ei korvauksiakaan ole saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi