Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superdieettiin ilmoittautuneita?

Vierailija
29.12.2012 |

Onko kukaan lähdössä loppiaisen jälkeen Jutan Superdieettiin? Mä vielä mietin lähdenkö mukaan. Ei se toisaalta maksa kuin 50e ja samoja ruoka- ja treeniohjeita voisi sitten käyttää myöhemminkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun mistään ei selviä superdieetin ja viikkoa myöhemmin alkavan liten erot. Laitoin viestiä fitfarmillekin ja kysyin, mutten saanut selvää vastausta. Meilissäni sanoin selvästi osallistuvani varmasti jompaan kumpaan, olisin vain halunnut vähän infoa niiden eroista.

Vierailija
2/18 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ekan viikon ruokavaliot ovat ilmestyneet ja treeniohjelmakin löytyy. Kaikki näkevät kaikki ohjelmat ja otinkin heti talteen sekä miesten että naisten kaikki ohjelmat ekalta viikolta. Tästä se alkaa, vielä ainakin olen innoissani! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetti on lyhyempi, hieman tiukempi ja hyvin intensiivinen. Treeniohjelma on kiertoharjoittelytyyppinen. Liten Weight loss on perinteisempi dieetti ohjelma ja kestää 10 viikkoa

Vierailija
4/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on, niin voin suositella lämpimästi.

Dieetti on tehokas ja toimii varmasti!

Vierailija
5/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut muiltakin, että dieetti on tosi tehokas. 6 viikon jälkeenhän on vielä joku toinen 6 viikon pätkä, joten 12 viikossa saisi kyllä tosi hyvän startin uudelle elämälle.

Ruoka kyllä vähän kauhistuttaa, se kun taitaa olla aika proteiinipitoista. Mutta kai sitä nyt 6 (12) viikkoa seisoo vaikka päällään...

Vierailija
6/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tarkemmin tästä, mihin dietti perustuu. Pelkästään ruokavalion muutokseen? Tehdäänkö jokaiselle oma ohjelma ? onko tapaamisia? Mitä tuohon 50 euron hintaan sisältyy?

Vierailija
7/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fitfarm.fi/superdieettivalmennus

Ei henkilökohtaisia juttuja, vaan "nettivalmennus". Mun mielestä ehdottomasti paras anti on keskustelupalsta ja mielelläni käytin 50e tuohon. Se sama raha olisi helposti mennyt 6 viikon aikana herkkuihin.

Tyytyväinen siis olin. Mulla on edelleen kaikki matskut tallella, joten aloittelen varmaan omaa superdieettiäni vanhoilla ohjeilla joskus alkuvuodesta. Suureen dieettiin ei enää ole tarvetta.

Vierailija
8/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut tuosta, mutta kävin vasta nyt lukemassa enemmän infoa. Pitäisiköhän tällaisen laiskanpulskean äiti-ihmisenkin ilmoittautua, jospa saisin muutaman kilon pois ja innostuisin elämäntapojen muutokseen.

Vierailija
9/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imoittauduin! Kokeilin marraskuussa sitä Jutan Go fat go- neljän viikon dieettiä, mutta tiputetut kilot on alkaneet hiipimään takaisin. Totesin kuitenkin silloin, että minunkaltaiselleni ikuiselle "lipsujalle" tiukka linja on kaikkein paras eikä mitään "kohtuudella kaikkea"-linja. Jospa nyt saisi tästä pontta tehdä lopullisia elämäntapamuutoksia ryhmän tuella.

Muita mukaan lähtijöitä?

Vierailija
10/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi maksaa siis 49e, sillä saa ohjelman ja nettituen. Ok. Siitä safkasta, kuuluiko siihen myös jotain patukoita/ juomia, eiks ne maksa kans... jotain??

Olisko jollakulla esimerkkiä päivän KOTItreenistä?

T. Isoluinen ;0)

Vierailija
11/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että patukat ja juomat on extraa, niitä ei ole pakko hankkia dieetin onnistumiseen. mä en ainakaan aio hankkia ellei jotain ihan ihmeitä satu. muuten ruoka on todennäköisesti kanaa, jauhelihaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, munia, kasviksia, vähän pastaa/perunaa tms. jne

Vierailija
12/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perusruoalla pärjää. Ei tarvitse siis mitään patukoita tai juomia ostella, ellei sitten varta vasten halua jonkin ruoan korvata. Näin siis ainakin go fat go-dieetissä.

Vierailija
13/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole myöskään salikorttia, joten ihan kotiohjeilla mennään. Mä oon itse vain pari kiloa ylipainoinen, mutta haluaisin laihtua lähemmäs 10kg jotta pääsisin parempaan juoksukuntoon ja muutenkin kiinteytyisi. Voi olla että minäkin jatkan extraan, että sais kunnolla alkuun elämäntapamuutoksen, katotaan miten jaksaa...

Mitenhän homma toimii muuten, saako tunnukset nettisivuille vasta sinä päivänä kun dieetti alkaa? Olis kiva päästä sinne aikaisemmin, että voi sitten valmistautua ja oikeasti aloittaa se dieetti sinä päivänä kun määrä on. Eikä niin, että saa ruokavalio-ohjeet vasta dieetin aloituspäivänä, sitten vasta kauppaan ja seuraavana päivänä itse aloitus.

Vierailija
14/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että sivut aukeavat viimeistään 4.1. jolloin tulee näkyviin dieetti-yms. ohjeet.

Itse siis olin viimeksi siinä Superdieetissä joka päättyi juhannuksena. Tykkäsin hirmuisesti, on tehokas kun vaan sitoutuu siihen eikä sävellä omiaan. Kotitreeniohjelma on hyvin tehokas, ei sitä salia välttämättä tarvitse.

Lisäravinteista sen verran, että ensimmäisten viikkojen aikana en kokenut niitä tarvitsevani, pelkällä banaanilla mentiin, mutta sen jälkeen, kun ruokavalio kiristyi ja treeniohjelma tiukentui, minusta tuntui ettei enää tehot riitä treenaamaan täysillä, ja hankin ne palautus-ja latausjuomat. Niiden avulla sain treeneistä sen 110% irti. Mutta ilman niitäkin pärjää varmasti, itse aion hankkia kaikki ne suositellut lisäravinnejutut lisäksi, koska itse koin ne hyödyllisiksi.

Parasta tuossa dieetissä on ehdottomasti se foorumi josta saa paljon tukea ja tsemppiä.

Jos haluaa etukäteen ruokia ostaa niin tosiaan vähärasvaista jauhelihaa, kanaa, sokerittomia mehukeittoja, raejuustoa, rahkaa, soijalesitiinirae, pakastimeen marjoja, naturel cashewpähkinöitä. Sitten olikohan se venhälese joka oli mukana myös, en nyt ihan varmuudella sano.

Vierailija
15/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dieettiin kuuluu myös runsaasti vihreitä kasviksia, mutta niitä nyt ei etukäteen kannata ostella.

Vierailija
16/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa hakeekaan googlesta, aina löytyy osuma av-sivuilta :)

Mietin myös liittymistä, mutta vähän arveluttaa onko minusta noin kurinalaiseen elämään. Toisaalta taas ei tämä nykyinenkään systeemi toimi... Pitää vielä pohtia, vaikkei tuo 49e nyt mikään iso satsaus olisikaan. Kiva kun tässä ketjussa on ollut diettiin jo osallistuneidenkin kokemuksia!

Vierailija
17/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan tuona Superdieetin aloituspäivänä, mutta menen ihan "vanhan" gfg:n ohjeilla ja haen rennomman vertaistuen kiloklubin ilmaiselta keskustelupalstalta, joka täyttyy näistä superdieettajista.

Tuolla rahalla muutakin käyttöä :)

Vierailija
18/18 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduttu. Nyt sitten vain odotellaan ohjeita. Aion kyllä jo nyt alkaa keräämään jääkaappiin rahkaa, raejuustoa ym. ja ostan kanaa ja paistijauhelihaa pakastimeen jos punaisella lapulla niitä löydän. Ei sitten ensi viikonloppuna kaupassa kaikki tajua, että tämä läski osallistuu Superdieettiin :)

Aion aloittaa ruokavaliolla ja ehkä kotijumpalla, sillä odottelen jos tuohon läheiselle kuntosalille tulisi joku liittymistarjous uusille asiakkaille. Suunnittelin myös jo nyt jatkavani sd extraan (tms) tuon kuuden viikon sd:n jälkeen. silloin saisin 12 viikon startin uuteen elämään ja näillä ylikiloilla 15 kg painonpudotuskin olisi ihan realistinen jos vain noudatan ohjeita. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme