Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla joku outo tapa, jota et usko muilla olevan?

Vierailija
12.06.2008 |

Minulla on sellainen että istun pöydässä polvi-istunnassa. Siis kun syön niin automaattisesti menen sellaiseen asentoon. En usko kenenkään muun aikuisen moista harrastavan. Tietenkään kylässä tai edes silloin kun syömme perheen kesken en näin istu mutta jos itse otan välipalaa niin aina keikun ties missä asennoissa. En oikeastaan edes kiinnittänyt huomiota tähän ennen kuin mieheni ja lapseni (!!!) asiasta huomauttivat.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös.. tosin äitini istuu myös samoin joten se on ihan opittua..

Vierailija
2/32 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppään myös ostoskärryjen pyörien päälle ja otan vauhtia.. aina ei jaksa kävellä. hypin myös suojatien valkoiset raidat silloin tällöin.. hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puristan finnejä, pyyhkäisen mönjät peiliin, jos olen jylässä/töissä, vaikka seinään tai pyyhkeeseenkin. Joskus työpaikalla rapsutan hampaista mönjää ja pyyhkäisen sen seinään tms. Räkää saatan sormesta nakata lattialle jos ei ole paperia saatavilla. Kun käyn paskalla, huuhtelen suolen joka kerta, että tulee kaikki ulos. Tunnustuksia tunnustuksia...

Vierailija
4/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saan kuitenkin kuulla tästä mieheltäni... =p Telkkarin vola-nappi on oltava aina tasan 0 tai 5 päättyvässä luvussa. 20, 25, 30 tai jos villiksi heittäydyn, niin 35. Väliin ei voi pysähtyä.

Vierailija
5/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vol-nappi on oltava joko em. luvuissa tai sitten tasaluvuissa, ei koskaan parittomissa :D

Vierailija
6/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaatin aina tietyllä veitsellä. Eli jos otan töihin mukaan tomaatin niin otan myös veitsen mukaan. Näitä samanlaisia veitsiä on meillä 5kpl.

Vierailija
7/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istun auton kyydissä, "hypin" valotolppien yli varpaillani :D tämä ollut pikkulapsesta asti tapana :D

Vierailija
8/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pöydän ääressä keikkuja! Nytkin istun läppärillä pöydän ääressä niin, että toinen jalka on koukussa tuolilla, polvi melkein leuassa kiinni.

Oletteko muut pöydässä keikkujat lyhyitä tai lyhytjalkaisia? :)

Vierailija
9/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama aamupala, sama iltapala, lounaan syön töissä joten se vaihtelee, mutta jos olen kotona, syön muutamaa samaa ruokaa. Ravintolassa tilaan aina samaa ruokaa, siis jokaisessa ravintolassa on aina joku tietty ruoka, jonka valitsen, eri ravintoloissa kuitenkin voi olla eri ruoka.

Aina välillä sitten muutan näistä jonkun, esim. aamupalan, mutta sitä uutta syön sitten taas monta kuukautta.

On kai meitä muitakin tällaisia....

Vierailija
10/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saan kuitenkin kuulla tästä mieheltäni... =p Telkkarin vola-nappi on oltava aina tasan 0 tai 5 päättyvässä luvussa. 20, 25, 30 tai jos villiksi heittäydyn, niin 35. Väliin ei voi pysähtyä.

Tai no mulle väärin koska mulla vol nappulan on kuljettava 3 kertotaulun mukaan. Oon ihan paiseessa jos mies vääntää volumea ja jättää sen johku tasakymppiin :O (En ole kertonut miehelle tästä pienestä "ongelmasta")

Vierailija
11/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pöydän ääressä keikkuja! Nytkin istun läppärillä pöydän ääressä niin, että toinen jalka on koukussa tuolilla, polvi melkein leuassa kiinni.

Oletteko muut pöydässä keikkujat lyhyitä tai lyhytjalkaisia? :)

pitkäjalka ilmottautuu :) 171cm ja polvi suussa tällä hetkellä :D

Vierailija
12/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otan aina puhtaan lautasen.

Vierailija
13/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis lusikan, haarukan tm.), tiettyjä ruokia syödään tietyllä haarukalla jne. Karjalanpiirakasta syön ensin reunat ja lopuksi sisuksen. Näitä omituisuuksia harrastan toki vain kotona, en sentään vierailla tai muuten julkisuudessa :)

Vierailija
14/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen takia että en pitäisi siitä (en ole koskaan maistanut) vaan se värin takia. Musta se on vaan kauheeta kun se on valkoista ja mukamas suklaata!

Vierailija
15/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mielelläni tuolilla risti-istunnassa tai polvi-istunnassa, koska monesti jalat eivät yletä maahan niin, että olisi mukava istua :)

Vierailija
16/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja volume-luku pitää aina olla tasaluku!!

Vierailija
17/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istun auton kyydissä, "hypin" valotolppien yli varpaillani :D tämä ollut pikkulapsesta asti tapana :D

mä ajatuksissani aina auton kyydissä "hypin" tolppien yli. Tai sit jos on erilaisia keskiviivoja, esim. välillä keltaista viivaa ja välillä ei, niin sen muuttumiskohdan yli pitää myös aina "hypätä".

Syödessä haarukan ja veitsen on oltava samaa sarjaa, töissä mulle nauretaan kun aina valitsen että on samaa sarjaa molemmat.

Vierailija
18/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen takia että en pitäisi siitä (en ole koskaan maistanut) vaan se värin takia. Musta se on vaan kauheeta kun se on valkoista ja mukamas suklaata!

MUKAMAS suklaata, oikeastihan siinä ei ole kaakaota ollenkaan. Kuitenkin ihan hyvää toisinaan :)

Vierailija
19/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nostan meikatessa vasemman jalkani lavuaarin reunalle,otan ikään kuin tukea =)

Vierailija
20/32 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakasta syön ensin reunat ja lopuksi sisuksen. Näitä omituisuuksia harrastan toki vain kotona, en sentään vierailla tai muuten julkisuudessa :)

Ei karjalanpiirakkaa muuten voi syödäkään. Tai joskus vieraissa hiukan yritän sekoittaa vuoroin reunoja ja keskusosioita jottei kiinnitä huomiota, mutta kamalaa olisi jos viimeiseksi palaksi jäisi reunapala! Kriisi! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi