Vain elämää -konsertti menestys
Kommentit (5)
ainakin muut paitsi Nipa, joka ei tajunnut seurata listaa.
Muuten mä en kokenut et ois ollu sähläystä. Vaan hyvä rento henki : )
Ton hintasessa konsertissa luulis kaiken toimivan. Ja toki, kaikille sattuu ymym eikä pilannut muuten mahtavaa tunnelmaa...:)
paikan paalla, mita tykkasitte, parhaat esitykset jne. Meille ulkosuomalaisille ei edes nay mitkaan netin klipit... ollaan niin vaarallista porukkaa etta kaikki pitaa pimittaa. Ohjelman omilla Nelosen sivuilla sai katsoa kaikki sarjan esitykset siihen asti kun CD ilmestyi, sen jalkeen ne pimeni Suomen ulkopuolella. Pelkaavat kai etta joku vaarallinen ulkomaalaispelle ihastuu musiikkiin ja tilaa viela CD:n itselleen.
Toivottavasti Youtubeen tulee laadukkaita yleison tallennuksia.
Ja aivan mahtavaa oli! Tunnelma oli katossa jo alusta asti ja yleisö mahtavasti mukana! Biisejä paljon, tekniikka petti välillä mutta mua se ei häirinny. Laulut kuulostivat hyvältä! Harkitsen vakavasti, että menisin huomennakin. Huutonetissä näköjään joku myyjä pistänyt kasan erilaisia lippuja myyntiin.
Ihan hurahtanut oon...
Ihme sahlaysta ja kukaan ei oikein tiennyt et mitä sanois ja kuka laulaa seuraavaksi!! Huonosti mietitty koko juttu!!!! Laulut ja laulajat toki mahtavia. Sillanpää pelasti monta kohtaa hyvällä huumorilla! :)