Ora Jovi Air vai Emmaljungan Duo Edget?
Hintaeroahan noissa on lähes yksien Jovi Airien verran (Jovit 460€, Edget 880€).
Mietin vain, että onko nuo Emmaljungat hintansa arvoiset, yli 400€ edestä paremmat kuin Oran Jovi Airit? Erillinen ratas- ja koppaosa hieman myös mietityttää tilan puutteen vuoksi, tietysti siinä on omat hyvät puoletkin.
Mitä mieltä, rahat on kyllä vähän tiukassa mutta juuri ja juuri voisi olla mahdollista nuo Edgetkin ostaa. Toisaalta sillä rahalla saisi sitten paljon muuta vauvantarviketta jos ottaisi Orat.
Kommentit (5)
käytetyt emmaljungan duo edget. Olivat olleet yhdellä lapsella. Olen ollut tyytyväinen vaunuihin. Maksoin niistä 325 €. Uudet emmaljungat ovat ihan älyttömän hintaiset. Ostin käytettynä myös turvakaukalon ja pinnasängyn. Säästyi iso summa rahaa.
Siis 250€. Oliko uudet/ulkomailta?
Nyt halvimmat mitkä olen löytänyt on ollut nimenomaan tuo 459€ tarjouksessa.
taitaa olla ainoa vaunumerkki, johon tälä hetkellä saa sisaristuimen kiinni. Jos harkitsette toista lasta joskus tulevaisuudella pienehköllä ikäerolla, niin ostaisin emmaljungat, muuten ei kai väliä.
se olikin 350 € ja vauvatar.fi, aikaa ostamisesta on jo muutama vuosi. -2-
Kahdella lapsella olleet ja palvelleet loistavasti. Suomen oloihin loistavat, isopyöräiset ja ihan lämpöiset vaunut. En ymmärrä miksi vaunuihin pitäisi laittaa omaisuus, kun halvalla saa ihan kelpo vaunut. (Mä muuten maksoin Jovi aireista n. 250 € nettikaupasta tilattuna).