Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä, en uskalla tehdä testiä!

Vierailija
28.12.2012 |

Onpa hölmöä tulla avautumaan ventovieraille mutta avaudutaan nyt. Ollaan poikaystäväni kanssa puolitosissaan yritetty vauvaa, ehkäisy on jäänyt jo reilu vuosi sitten ja oltu asenteella että saa tulla jos on tullakseen. No nyt on sitten menkat myöhässä 2-3 päivää, vaikka ovat olleet aina tosi säännölliset. Lauantaista asti rinnat ovat olleet normaalia menkkoja edeltävää aikaa kipeämmät ja alavatsaa on aika ajoin särkenyt myös lauantaista asti. Jotenkin olen ihan varma että nyt tärppäs, mutta en uskalla tehdä sitä testiä! Äsken kävin apteekista hakemassa mutta krääh.

Tilannetta pahentaa (siis omassa päässäni) että olemme työkuvioiden vuoksi asuneet viime aikoina eri paikkakunnilla ja mies on nytkin yhteisessä asunnossamme muualla ja minä vanhemmillani.. Ja jos testi näyttää plussaa niin todennäköisesti sekoan jos en voi heti puhua jonkun kanssa (onneksi olette te, arvon vauvalaiset). Jostain syystä pelottaisi kertoa vanhemmille, sillä elämäntilanne ei ole kaikin puolin ideaali, ts. mulla ei ole vakitöitä ja asumme vuokralla. Mutta uusi vuosikin tulossa ja skumpasta pitää pystyä kieltäytymään ja apua miks edes mietin näitä asioita ennen kuin olen sen hiton testin tehnyt. Apua.

Odotanko vielä päivän tai useamman vai menenkö vaan pissaamaan siihen tikkuun?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi. On siinä sitten aikaa miettiä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän