Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tästä sanotte?

Vierailija
12.06.2008 |

Mies tekee lauantaina ylitöitä (ei ole vuosiin tehnyt). Menee tekemään päivän toimistolle (voisi tehdä kotoa käsin myös). On katsonut googlesta erilaisia ravintoloita (ei ole minua viemässä syömään). Tänään halusi jäädä kotiin saikulle koska näytin niin väsyneeltä (huono omatunto)? Mikä on diagnoosisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin niinkuin yllätyksenä?

Vierailija
2/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole mitään saumoja saada lapsille hoitajaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan mieleen 7vuoden takaiset ylityöt toimistolla.. Silloin ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa. Tämän takia nyt ole varpaillani.

Vierailija
4/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo selvästikin viedä jonkun toisen syömään.

Vierailija
5/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää reilusti risiiniöljyä sen ruokaan ja piilota sen puhelin (tai pudota vessanpönttöön tai tiskiveteen ja laita asia lapsen syyksi).

Katso miten reagoi tähän kaikkeen!

Vierailija
6/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein sille,m utta oikeasti. Kiinnitänkö huomiota minkänäköisenä lähtee duuniin ja käynkö esim. työpaikan parkkiksella kääntymässä onko äijä edes eksynyt sinne.. -ap

Vierailija
7/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein sille,m utta oikeasti. Kiinnitänkö huomiota minkänäköisenä lähtee duuniin ja käynkö esim. työpaikan parkkiksella kääntymässä onko äijä edes eksynyt sinne.. -ap

Äh, ei mitään tuollaista. Sanot ihan viattomasti, että "olet näköjään etsiskellyt ravintoloita lauantaiksi, mitä jos minä lähtisin mukaan?

Vierailija
8/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton ehdotus: mä tuun mukaan, soitankin sun äidillesi, pääsisikö se hoitamaan lapsia!

Vierailija
9/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aio ottaa asiaa puheeksi. Miehen kanssa ei voi keskustella! jotenkin mun täytyy tämä vain muuten selvittää. Ps. se ei vaan meillä käy että kerron urkkineeni mitä koneelta on etsitty.. -ap

Vierailija
10/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä ei ole realistista mahdollisuutta saada lapsia hoitoon. Kaikilla ei ole äippää jolle soittaa.. Muita ehdotuksia? -ap

Vierailija
11/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä ei ole realistista mahdollisuutta saada lapsia hoitoon. Kaikilla ei ole äippää jolle soittaa.. Muita ehdotuksia? -ap

No ehdotat että otatte lapset mukaan. Sehän on lauantaipäiväkin.

Vierailija
12/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ainakin usein sivuhistoriaa palatakseni jollekin mielenkiintoiselle sivulle.

Vierailija
13/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän tehdä työt kotoa käsin *tämän kerran, pliis*?

Vierailija
14/14 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on kyseisiä sivuja katsellut. Mietin näitä kaikki tapahtumia yhtälönä. Minusta äijällä ei ole nyt ihan puhtaat pelissä.. Unohdetaan tuo ravintola juttu.. Miten itse tekisit tilanteessani! Ottaa niin päähän että jäi tänään kotiin " koska MINÄ olen väsy". Itse nyt nukkuu kolmatta tuntia päiväunia.. ap