Tänään treffit "nettimiehen" kanssa, apua!
Mennään kahville nettideittailussa tapaamani miehen kanssa ja mua kauhistuttaa! Toisaalta haluan tavata miehen ja olen käynyt ennenkin nettitreffeillä, toisaalta tekisi mieli perua koko juttu.
Tarkoitus on tavata kahvilassa, eli ei tosiaankaan mitään pitkää ensitapaamista. Silti olen kahden vaiheilla. Mies vaikuttaa ja näyttää ihan tavalliselta, ei mikään adonis muttei susirumakaan, mutta oon ihan paniikissa mitä se ajattelee minusta.
Kommentit (6)
Itse tapasin nykyiseni netin välityksellä, kirjoiteltiin kuukauden päivät ja kun lopulta nähtiin niin siitä se sitten vain lähti.
Ensi tapaamisella tietysti tulee se ensivaikutelma, mutta kyllä meillä ainakin ensitreffeillä (tietty) oli sen verta jännitystäkin ilmassa, että tapaaminen jäi hyvin pintapuoliseksi; siitä sitten hiljalleen tutustumaan lisää jos halua on. Ei siinä mitään hirveän syväluotaavaa analyysia vielä voi tehdä tehdä.
Kliseistä, mutta totta; olet vain oma itsesi niin kyllä se siitä! :)
Varoituksen sanana tietysti täytyy kertoa myös yksi netti-treffikokemukseni, jossa äijä osoittautui ihan täysidiootiksi. Kutsui kahveilta kotiinsa syömään, mutta kun en lähtenyt niin asenne muuttui heti eikä kuulunut miehestä enää pihaustakaan treffien jälkeen. Ties mitä oli mielessä, se yksi selkeästi ainakin.
Että todentotta kaikenlaista porukkaa netissä liikkuu eikä kannata heti luottaa.
Mukavia treffejä! Kerrohan sitten miten meni! ;)
Ettei olis mun mies jonka nettitreffiprofiilin just löysin ja kaiken lisäksi mies on lähdössä tänään veljelleen,tai näinköhän...
Oon siis ennenkin tavannut näitä nettitreffeillä "tapaamiani" miehiä. Kaikki ovat olleet ihan normaaleja, vaikka toisten kanssa juttu onkin luistanut paremmin kuin toisten. En tiedä miksi nyt tuntuu niin vaikealta lähetä.
Mutta joo, en mä kehtaa enää näin lyhyellä varoitusajalla perua. Ei siis ole vaihdettu puhelinnumeroita, en tiedä miehen sukunimeä tai työpaikkaa tms. (tämä oli jossain aiemmin olleessa ketjussa sen ketjun aloittaneelle tosi iso no-no) enkä niitä kaipaakaan. Muutenkin kannatan lyhyitä ensitapaamisia, joten enköhän mä tsemppaa itseni kahvikupillisen äärelle :)
Kahvilta pääsee äkkiä pois jos mies onkin ihan kamala.
mun mies. Sanoi menevänsä kaverinsa kans kahville...
Jännittää sitä miestäkin.