Kenellä suomalaisella Hermés?
Tunnetteko tai tiedättekö ketään jolla on Hermésin laukku, esim. Birkin tai Kelly? Vuittoneita tuntuu olevan jo joka toisella ja Chaneleitakin melko useilla. Nuo mainitut laukut ovat kuitenkin niin harvinaisia/kalliita että niitä tuskin Suomesta löytyy monelta. Ulkomailla näitä löytyy julkkiksilta ainakin mutta miten on Suomen laita?
Kommentit (9)
kenellä olisi oikeasti rahaa ostaa Hermesin laukku. Rikkailla suvuilla on rahaa (esim. Herlinit, Wahlroosit), mutta mun mielestä he eivät ole tyyppejä ketkä laittaisivat todella typerryttävän summan laukkuun. Ehkä ovatkin, en tiedä, mutta sellainen fiilis mulla on.
No entäs muut kenellä on rahaa? Urheilijat ja heidän vaimot? Olisiko esim. Kimi ostanut Jennille niin kalliin veskan? Ei sitä ainakaan ole missään kuvissa näkynyt.
En ole kyllä missään lehtikuvissa itse huomannut suomalaisilla Hermesin laukkua. Mutta en nyt ihan kauheasti ole sitä kytännytkään :)
Olen monesti ihaillut Birkinin ja Kellyn yksityiskohtia, tosin vain netissä, ja historiakin on kiinnostava. Ainakin minulle nuo laukut ovat enemmänkin käyttötaiteen näyttelyesineitä. Menevät niin toisessa luokassa kuin oma budjetti ettei ole kadevaaraa :) eikä varmaan tule liikuttua laukkujen kanssa samoissa paikoissa.
Jos vain vanhan rahan suvuilla on niitä varaa ostaa?
lähtee ymmärtääkseni noin 6000 € ylöspäin ja materiaalista riippuen voivat maksaa jopa kymmeniä tuhansia. Ajatus ko. laukusta kiehtoo kovasti mutta tavallisen ihmisen tuloilla tuskin tulee ostettua vaikka kyllähän tuon summan säästämään pystyy tarvittaessa.
Mutta ei toki paljon. Mene Kämpiin bongailemaan.
Hermesin Birkinin. Hinta on noin 7.000e
Itse pidän aivan hulluna! Laittaisin itse tuon summan esim sijoitusasunnon käsirahaan tai velattomaan pieneen autoon.
että ns. tavallinen ihminen hankkii noin kalliin laukun, itsekin sijoittaisin johonkin muuhun. Mutta jos rahaa on oikeasti niin että tuo 7000 € on sama kuin tavikselle 70 € niin mikäs siinä.
olen oikeasti kiinnostunut.