En tsekkaa miehen kännykkää, sivuhistoriaa - oonko outo vai tyhmä?
Kommentit (4)
Kyl mä nään välillä sen puhelinta kun se näyttää juttuja ja näen sähköpostin kun se näyttää jotain. Ja kun lainaan konetta nään tietoja ja syötöltä mitä on kirjoitettu, kuten hänkin minun koneeltani.
Ja hänellä on naisten osoitteita sähköpostissa, mutta minulle on kerrottu ketä ne ovat ja tiedän asiasta ja hän kertoo jos joku laittaa sähköpostia, joku nainen kuten minäkin jos saan miespuoliselta ystävältä juttuja tai viestejä.
Me ollaan niin paljon yhdessä, että ei kumpikaan ehtis pettää, enkä jaksa olla vainoharhainen, elämä menee pilalle.
Itse olen pettänyt usein aiemmissa suhteissa, mutta nyt en jaksa enää :)
Jos mies pettää joskus niin pettää, ei sitä kyttäämällä voi muuttaa. Sitten asiat laitetaan uudestaan järjestykseen.
Sitäpaitsi kokisin loukkaavana, jos mies kaivelisi kännyäni salaa, vaikkei siinä mitään salaista olekaan
Kännyä/sähköpostia en tongi (en ole itse asiassa koskaan tsekannut), ja ihan sen vuoksi, että uskonpa että sekä känny että sähköposti sisältää luottamuksellisia viestejä mieheni ystäviltä, enkä halua tietää asioita joita minun ei kuulukaan.
Lyhyesti: mielestäni ei ole sinisilmäistä olla tsekkaamatta miehen tekemisiä; sen sijaan JOS jotain epäilyksen aihetta joskus ihan oikeasti olisi, niin silloin ehkä olisi oikeutettua urkkia. Ja epäilyksen aiheella tarkoitan nyt esim. sitä, että miehen taskusta löytyisi kortsuja, tms. (ei siis kuvitteellisia epäilyksen aiheita ;)
Jos minulle joskus tulee kyseisiä tapoja, etsisin todellakin vikaa itsestäni.