Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen toistuvasti unia menneisyyden miehestä?? ov

Vierailija
26.12.2012 |

Mies (tai poikanen 20 vuoden takaa), kummittelee unissani säännöllisesti, tästä olen ennenkin laittanut tänne avauksen..

Tunneunia, milloin rakastan, pelkään tai himoitsen, yleensä rakastetaan yli kaiken.. Ne unet jäävät kummittelemaan koko päiväksi ja haluamaan uudelleen nukkumaan..

Viime yönä olin oksennustaudissa ja näin unia ja harhoja oksentelujen välissä. Kaikki ne unet ja harhat jatkuivat siitä mihin oksentelu ne päätti ja aina siinä oli vain tämä yksi mies..ja minä.

Ja tosiaan, olin silloin hirveän nuori kun tämän ihmisen tunsin, eikä tämä ihminen ollut minulle mitenkään hyvä. Vain minä rakastin (tai luulin rakastavani).

Nyt olen kolmen lapsen äiti ja hyvin onnellisessa parisuhteessa. Rakastan miestäni, lapsiani ja elämääni.

Nämä unet..Mistä ihmeestä ne kumpuavat? Miksi aina siitä kusipäästä? Miksi unessa ikävöin? Miksi aamullakin vielä ikävöin? Tuntematonta kusipäätä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni ja pian jo seurustelimmekin. Sitä ennen kuvioiasa oli mies, kenestä näen edelleen unta. Hän toisin piti minusta ja häntä harmitti, kun tapasin mieheni ja vei minut mukanaan. En haluaisi nähdä "ex-miehestä" unta, mutta näen silti. Unessa meillä on aina hauskaa ja hän kertoo kuinka kaipaa. Aamulla itselläni on häntä ikävä, vaikka en ikinä haluaisi hänen kanssaan olla.. Ollaan niin erilaisia, hänellä taitaa olla alkoholi ongelma ja muutenkin tuntuu olevan ihan hukassa. Ikää meillä on kyllä vasta päälle 20v, mutta itse elän täyttä perhe-elämää ja hän taas ei.

viikko sitten tämä ex soitti 5vuoden jälkeen, ei olla nähty 5vuoteen tai oltu missäön yhteyksissä. Olisi halunnut nähdä. Miksi en voi vain unohtaa? Rakastan miestäni ja meillä on hyvä suhde, en halua ketään muuta..

Vierailija
2/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä lähes kymmenen vuoden takaa, eikä meillä edes ollut välillämme mitään hevimpää flirttiä lukuun ottamatta. Joka kerta niissä unissa on se sama tunnelma. Se vetovoima oli meillä silloin oikeasti ihan pökerryttävä, mutta molemmilla oli hyvät syyt miksei sitten tullut lipsuttua suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisten unien näkijöitä.

Onko uniin loogista selitystä, vai näkeekö niitä muuten vain? Itse haluaisin vain unohtaa koko miehen, mutta se sama kaipuu esiintyy aina unen jälkeen. Tuntuu väärältä omaa miestä kohtaan, vaikka en siinä mitään väärää teekään.

Vierailija
4/4 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuitenkin jatkunut jo vuosia, enkä voi keltään oikeassa elämässäni tätä kysyä, saatikka kertoa miehelle mikä aamuisin mättää..=(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän