Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku kertoa minulle

Vierailija
26.12.2012 |

mikä tämä olotilani on parhaillaan?

Kaksi vuotta vakavaa masennusta taustalla.. nyt viimeiset puolivuotta olen vaan halunnut olla yksin.

En kestä kuunnella enää radiota, en katso telkkaria. Haluan vaan olla hiljaa sekä olla kotona.

Kaupassa käyn nopeaa hakemassa ruoat ja palaan nopeasti kotiin.

En halua keskustella kenenkään kanssa, en kaipaa ihmisiä ympärilleni.

Aamulla kun herään mietin jo tulevaa iltaa ja sitä että pääsen nukkumaan.

Lääkkeet bentsoista neurolepteihin kokeiltu, mikään ei auta.

Toisinaan itsemurha todella voimakkaana mielessä, parhaillaan ei tuota kuolemankaipuuta ole.

Minä joka ennen rakastin ihmispaljoutta, keskustelua, isoja kauppakeskuksia jne olen nykyisin kuin haamu menneiltä ajoilta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennusta? Voisitko kuitenkin ottaa yhteyttä vaikka terveyskeskukseen? Sieltähän he ohjaisivat sinut ammattiauttajalle. Pääsisit taas ihmisten ilmoille ja elämään kiinni.

Vierailija
2/3 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-suuntaisen lääkkeet, siis ihan koko kirjo. Käyn mt-toimistossa pari kertaa kuussa, ei apua.

No, mä vaan kuihduin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuollaisesta kestää toipua pitempäänkin, mutta siitä kyllä toipuu, nimimerkillä Kokemusta on.

Itse selvisin, kun tulin uskoon. Pikkuhiljaa alkoi paraneminen ja nyt olen mielestäni terve tuolta osin. Joskus täytyy vain tajuta joitakin tunteita, että ne kuuluvat ihmisen elämään ja sellaisia tunteita tuntee itsekukin välillä.

En halua tuputtaa sinulle uskonasioita, mutta voisit lähettää vaikka rukouspyynnön Pirkko Jalovaaralle nettisivulta www.rukousystavat.fi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi