Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi jäisi kiinni

Vierailija
26.12.2012 |

Kuinka paljon yksityiskohtia haluaisit heidän suhteestaan tietää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsoisin muualle niin kauan kuin mahdollista ja reagoisin vasta kun on ihan pakko.

Mulle ei tarvii tulla kertomaan, jos tietää jotain, se ajais vaan mut tuohon 'ihan pakko reagoida' -tilaan.

Ja yksityiskohdat ei kiinnostaisi mua laisinkaan, enemmän se, että miten jatkettaisiin (yhdessä, erikseen, miten lapset).

Vierailija
2/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti haluaisin tietää kaiken. Nyt on niinpäin että minä petän (kyllä, edelleen, vaikka mies tietää) ja mies on halunnut kuulla ihan kaiken. Kaikkea en ole kuitenkaan suostunut kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta halusin tietää paljonkin mutta sitten huomasin että tieto lisää tuskaa..

Nyt tällä hetkellä yritän olla ajattelematta asiaa lainkaan , olen laittanut asian "rasiaan" ja työntänyt ajatusteni ullakolle.

Emme ole (vielä) eronneet, käymme perheterapiassa,.. mutta jokatapauksessa huomasin ettei mieheni pettämisen ja sen naisen ajatteleminen auta minua millään tavalla.

Vierailija
4/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo soitti mulle tänään ja lähetti Facebookissa viestiä.Tivasi mitä välillämme oikein on ja minä vaan sönkötin jotain epämääräistä.Olisko pitänyt kertoa karu totuus?

Vierailija
5/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotain/olette kerran tavanneet/jatkuva suhde /

tms, mutta älä sen enempää.

Minua ainakin vitutti suunnattomasti kun miehen pano änkytti että ollaan vain kavareita, ei me mitään muuta , vaikka mies oli jo tunnustanut.

Vierailija
6/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittäköön itse välinsä.

Miehen vaimo soitti mulle tänään ja lähetti Facebookissa viestiä.Tivasi mitä välillämme oikein on ja minä vaan sönkötin jotain epämääräistä.Olisko pitänyt kertoa karu totuus?

Vierailija
7/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en halua tietää mitään. Sen sijaan aika tarkasti osasin kertoa miehelle, mistä kaikesta hän jää erossa paitsi. Minä pidän omakotitalon, kesämökin ja autot, mies saa omat vaatteensa ja kassillisen kirjoja. Harmi, että myös naisystävä pettyi pikkuisen havaitessaan, että kaikki eivät erossa saa omaisuudesta puolikasta.

Vierailija
8/8 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään yksityiskohdat eivät todellakaan kiinnostaisi paskakilon vertaa. Haluaisin vain varman tiedon sivusuhteesta. Just tuollaiset "me ollaan vaan kavereita"-sönkötykset olisivat vihonviimeisiä. Törkeää pelehtiä toisen selän takana, miksei voi reilusti erota ensin.

Ja meillä kävisi myös noin, että mies lähtisi suunnilleen vaatekassin kanssa, kaikki arvokkaampi omaisuus jäisi mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan