Saiko lapsesi lahjan Joulupuu-keräyksestä? Mitä sai?
Kommentit (3)
vantaalla 7v tyttö sai toivomansa kauko-ohjattavan auton - ja siitä kun täällä erehdyin avautumaan ja kiittämään, tuli kauhea haukkuvyöry.
Hämmästelin saamaasi vyöryä ja olen pahoillani puolestasi!
Minusta oli kaunis ajatus tulla kiittämään tätä kautta. Viestistäsi oli luettavissa aito kiitollisuus ja ilo - sekä äidin että tyttären.
-ap
minäkin olin todella ällistynyt - ja vihainen - siitä miten ala-arvoisen palautteen sait. Tämä palsta on näköjään täynnä ihmisiä joilla on jatkuva paha olo ja täällä saa anonyyminä räkiä toisten niskaan vaikka minkälaista saastaa. Jos on kiitollinen, ei saisi olla kiitollinen, jos ei ole kiitollinen, pitäisi olla kiitollinen (mistä tahansa). Antamisen ilo tuntuu olevan kaukana niiltä lahjoittajilta jotka teilasivat noin pikkusieluisella tavalla tyttäresi jouluilon. Syvää myötähäpeää tunnen noiden ihmisten puolesta.
Oikein hyvää joulun aikaa ja uutta vuotta perheellenne.
kauko-ohjattavan auton - ja siitä kun täällä erehdyin avautumaan ja kiittämään, tuli kauhea haukkuvyöry.
Hämmästelin saamaasi vyöryä ja olen pahoillani puolestasi!
Minusta oli kaunis ajatus tulla kiittämään tätä kautta. Viestistäsi oli luettavissa aito kiitollisuus ja ilo - sekä äidin että tyttären.
-ap