Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska mä kasvan aikuiseksi???!!

Vierailija
26.12.2012 |

Ikää 37v. Ja aina kun joudun äitini seuraan musta tulee 17v.... Vaikka kuinka yritän hillitä itseäni niin musta tulee kireä ja pinna palaa nopeasti vaikka en muuten ole yhtään sellainen!

Äitini on niiiin marttyyri ihan joka asiasta, vetää minkä tahansa keskustelun aina itseensä, ei koskaan kuuntele muita, jos komennan lapsia niin "säestää" taustalla, huokailee ja voivottelee. Ja on niin vitun olevinaan. Mä en kestä! Miksi en voi vaan sisäistää, että jos ei ole 65 vuoteen mua kuunnellut niin ei tuosta enää miksikään muutu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ole ntäysin aikuinen ja huolehtinut omasta perheestäni ja taloudestani jo vuosikausia, silti tunnen itseni teini-ikäiseksi vanhempieni ja sukuni seurassa! Tulen jotenkin jopa avuttomammaksi! Lisäksi juuri tuo äiti-tytär-suhde.... hermot kiehahtaa ja jopa kielenkäyttö on joskus kuin teinillä! MUtta toisaalta, se oli samanlaista omalla äidilläni ja hänen äidillään. Silti rakastamme toisiamme äärettömästi.

Vierailija
2/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en ajatellut hankkia. Joten se ei toiminut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kireä, ei pala pinna... Olsko niin, että sun historia selittää osan ja sun temperamentti ja luonne loput.

Vierailija
4/4 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me just siskon kanssa tänään puitiin ihan samaa.

Tai systeri sanoi, että hän on aina ihaillut mussa sitä piirrettä, etten mä niele kaikkea mitä se mutsi keksii..

Ja mä taas ihailen siskossa niitä lehmän hermoja, että sisäänulos, se jaksaa äitiä aina vaan.

esim. siskoni on perheineen kutsuttu äidillemme kylään. siskoni vasta, että jos olette kumpikin selvinpäin, tulemme.

Eli tässä tulee käymään niin, että kun eivät kuitenkaan ole täysin selviä, niin sisko kääntyy kynnykseltä takaisin kotiinsa ja äiti suuttuu verisesti ja katkaisee suhteet noin pariksi kuukaudeksi, kunnes siskoni kyllästyy mykkäkouluun ja pyytää anteeksi!

Tätähän tämä on. Helvetin rasittavaa ja silti äitihän se on. Naurettiin huomista vedet silmissä, vaikka totinen paikka onkin.