Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä teen, mies ilmoitti lähtevänsä?!?

Vierailija
25.12.2012 |

Olen pikkuhiljaa lopetellut seksin mieheni kanssa. Melestäni siinä ei ole ollut mitään dramatiikkaa, vaikka hän sitä jonkin aikaa vonkasikin. Mutta minun ei tee mieli.

Mies ilmoitti aamulla, että on tehnyt ulkomaankomennusopimuksen, johon kuuluu veloituksetta kahden makkarin asunto kalustettuna suurkaupungin keskustassa kävelymatkan päässä toimistolta. Palkkaa nostavat 25%ja veto on 10%! Sehän saa 8000 eur kuukaudessa puhtaana!

Oli sopinu, että menee ilman perhettä!?! Mitä helvettiä!!

Raivostunko, vai mitä mä nyt teen??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja ihan tulojen mukaiset elatusmaksut on yksi vaihtoehto.

Vierailija
2/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat,että miehesi elättää sinut saamatta mitään vastakaikua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun tyhmyyttään ilmiantoi palkankorotuksen, joku toinen olisi pimittänyt

Vierailija
4/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen kuin otat eron asia kannattaa selvittää. Voit jäädä suht tyhjänkin päälle, jolloin olisi kannattanut tyytyä tilanteeseen ja pysyä suhteessa ihan rahan ja lasten takia. funtsaa tarkkaan tää juttu. elämä voi olla kivaakin kun äklö mies on ulkomailla ja sä saat elää kotona lasten kaa. ukkos tulee pettää sua satavarmasti mutta sittenpä on sullakin oikeus etsiä himottavampaa petiseuraa

Vierailija
5/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuhiljaa lopetellut seksin mieheni kanssa. Melestäni siinä ei ole ollut mitään dramatiikkaa, vaikka hän sitä jonkin aikaa vonkasikin. Mutta minun ei tee mieli.

Mies ilmoitti aamulla, että on tehnyt ulkomaankomennusopimuksen, johon kuuluu veloituksetta kahden makkarin asunto kalustettuna suurkaupungin keskustassa kävelymatkan päässä toimistolta. Palkkaa nostavat 25%ja veto on 10%! Sehän saa 8000 eur kuukaudessa puhtaana!

Oli sopinu, että menee ilman perhettä!?! Mitä helvettiä!!

Raivostunko, vai mitä mä nyt teen??

Toteat tilanteen.

Miehesi halusi harrastaa kanssasi seksiä, mutta sitä harrastetaan vain silloin kun molemmat haluavat. Sinä et enää halua joten seksiä ei harrasteta. Miehesi mielipiteellä ei ole merkitystä.

Sinä haluaisit asua edelleen yhdessä miehesi kanssa mutta sitä harrastetaan vain silloin, kun molemmat haluavat. Miehesi ei enää halua joten ette asu yhdessä. Sinun mielipiteelläsi ei ole merkitystä.

Vierailija
6/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo vaan pikkuhiljaa lopettelee seksin miehensä kanssa? Eiköhän siinä samalla sitten pikkuhiljaa lopettele avioliittonsakin.

Vierailija
7/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En enää suostu harrastamaan seksiä mieheni kanssa ja nyt hän aikoo erota. Mitä helvettiä!?" Niin mitä ap?

Vierailija
8/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat,että miehesi elättää sinut saamatta mitään vastakaikua??

Onneksi itse elätän itseni ettei tarvii huorata

Vierailija
9/9 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin halut samaan aikaan kohtaa, mutta ei meistä mieheni kaa kumpikaan ala huoraamaan vain miellyttääkseen toista! Sairasta!!!