Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kannattaa katsella turvotusta ja nokkosihottumaa kasvoissa

Vierailija
25.12.2012 |

Eilen alkoi ja soitin päivystykseen, lähinnä siksi ettei ole mitään tarttuvaa joka leviää jouluvieraisiin.

Hoitaja kehotti ottamaan Zyrtecciä ja laittoi lähetteen JOS alkaa tuntua hengityksessä tms.

Zyrtec pitää kutinan aisoissa mutta ulkomuodoltani olen melko järkyttävä, tuntuu melko oudolta nähdä omat poskensa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan päivystykseen tai terveysneuvontaan.

Vierailija
2/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen pitäisi poistaa turvotuskin aika nopeasti, jopskin se nousee helposti uudestaan kun vaikutusaika kuluu umpeen vielä pari päivää nokkosrokon aiheuttajan postumsieta. Elo tarviitvahvempaa troppia. MUTTA ois hyväyrittää arvata aiheuttajaa-usain se ei varmasti selviä koskaan, mutta jos edes jotenkin arvais, niin se pitäis poistaa, koska uudet reaktiot n uein entistä vahvempia ja jossan vaiheessa se turvotus voi iskeä henkitorveenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Zyrtec ei vie sun turvotusta pois? Siinä tapauksessa lähtisin lääkäriin. Jos taas oireet pysyy lääkkeellä pois, niin ei varmaa tartte lähteä lääkäriin.

Ei sulla voi olla sitten mitään lääkeallergiaa tuossa? Esim. antibiottikuuri just?

Vierailija
4/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä ei ollut mutta laitoin joulujuttuja joten kyseessä saattaa olla mauste jota en ole käyttänyt pitkään aikaan. Ja tämä oli ensimmäinen kerta mulla ikinä, en ole millekään aiemmin ollut allerginen. Netin tietojen mukaan urtikariaa voi katsella 3 kuukauttakin, mulla kasvoissa enkä ehkä halua olla tämän näköinen niin kauaa)

ap. poikkeaa päivystyksessä huomenna

Vierailija
5/5 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus on eilisestä vaihtanut paikkaa eli siirtynyt ylöspäin. Elien oli rintakehä ihan punainen, kasvojen alaosa turvoksissa, toinen korvakäytäväkin melkien ummessa. Nyt turvotus on pahin poskien yläosassa ja silmien kohdalla.

Lääkeallergiaa ei ainakaan ennen ole ollut. Ei antibioottikuuria myöskään. Venlafaxin käytössä mutta ollut jo yli vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi