Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minustakin tuli sitten tänä jouluna

Vierailija
24.12.2012 |

palstamamma :( ollaan oltu anoppilassa jo pari päivää,vielä pari jäljellä. Hohhoijaa ja hellurei,istun sohvannurkassa ja roikun kännykällä täällä. Uusia juttujakin tulee tänne tosi harvakseltaan, nyt pitää jo itse kirjoittaa mitä en ole tehnyt viiteen vuoteen. Ollaan siinä pisteessä että jos tuo anoppi sanoo kissankin niin ärsyynnyn.En jaksa enää olla aktiivinen ja näytellä yliystävällistä, en vaan jaksa enää ja roikun täällä, ajattelekoon mitä haluaa :( kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama paikka, jossa kinkkua ei itse paistettu, vaan ostettiin kypsänä kaupasta?

Lähde ulos lenkille.

Vierailija
2/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tiedän mitä aloitusta tarkoitat kun olen roikkunut täällä jo vuorokaudrn suunnilleen) Ei voi lähteä ulos kauhean pakkasen takia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kinkku, parasta mitä tiesin - ennen. Nykyään syön sivistyneesti strutsia jouluna ja voin muutenkin ohuesti. Olisin halunnut villisian kinkkua mutta en löytänyt mistään, onneksi strutsia oli saatavilla, joskin kalliiseen hintaan. Lanttu vaihtui bataattiin jo viime jouluna joten se ei ole enää uutinen. Pierut poistui ja maha kiitti; ei enää koskaa lanttulooraa ja vihreitä herneitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän