Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen
Kommentit (8)
Mika Myllylä että miten se raukka kuoli hylättynä ja yksin kotiinsa.
Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(
Satulinna se biisi edelleen on :)
Ja uutisista miten koko ajan kuolee ihmisiä epäreilusti ympäri maailmaa. Katson silti Pelle Hermannia ja uutisia, koska life goes on meillä elävillä..
Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(
Satulinna se biisi edelleen on :)
Lumilinna me rakennettiin,
Siellä kynttilä sytytettiin,
Ja se talvisen illan hämärään
Meitä valaisi säteillään.
Lumilinna me rakennettiin,
Siellä joulua odotettiin.
Sädekehässä liekin loistavan
Näimme taivaiden aukeavan.
Lumilinnassa taikaa joulun on,
Se on suuri ja tuntematon.
Lumihiutaleet kaikki kauniit nuo
Meille terveisen taivaasta tuo.
Lumilinna me rakennettiin,
Siellä aika me unohdettiin,
Kun me istuttiin hiljaa käsikkäin,
Sydän sun vasten sydäntäin.
Lumilinna me rakennettiin,
Unet kauneimmat me uneksittiin.
Oli joulu, ja lahjan parhaan kai
Toisistaan meistä kumpikin sai.
refrain:
Lumilinnassa taikaa joulun on,
Se on suuri ja tuntematon.
Lumihiutaleet kaikki kauniit nuo
Meille terveisen taivaasta tuo.
sai hypellä auratussa lumivallissa. Haluttiin kai esittää ettei meidän pennut tuonne uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee nyt Jari Sillanpään Lumilinnasta aina Arttu mieleen. voinkohan kuunnella enää muistamatta:(
Satulinna se biisi edelleen on :)
Jarilla on myös Lumilinna niminen joulubiisi.
toissa vuonnakin piti jättää kappale aina kesken. Ja jos näen hiihtäjiä, niin heti tulee mieleen, että "varoppa Arttu hiihtäjiä"