Lue keskustelun säännöt.
Prkl Apetit!
24.12.2012 |
Yleensä on kotimaista tavaraa, mutta nuo perhanan mansikat on Puolasta. Nyt on pakko porottaa ne mikrolla luttanoiksi että voi syödä. Siinä meni sekin makunautinto paskaksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suositusten vastaisesti kypsentämättöminä. Eipä ole niistä mitään koskaan tullut.