Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?
Minä sain lahjakortin, jolla saan hiustenleikkuun, kulmien muotoilun ja manikyyrin kynsien lakkauksella... :)
Oi, tekee kyllä hyvää näin kolmeviikkoisen vauvan äidille...
Kommentit (11)
Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.
luettelen vai kuuluuko kysymyksesi, että mitä saat lahjaksi tänä jouluna kun lahjat aukaistaan illalla kuten ne kuuluukin silloin aukaista.
Ja jos jotain puuttuu, sen voin ostaa itsekin.
Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.
Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.
lahjat aukaistaan illalla kuten ne kuuluukin silloin aukaista.
Mitä väliä milloin ne lahjat aukaistaan? Jokaisella perheellä lienee omat tapansa joten mikä kukaan on sanomaan että mikä on Oikea tapa?
Ja ap:lle, en tiedä. Lapset nukkuvat päiväunia vielä, ja ruoan jälkeen (joskus kuuden maissa) avataan lahjat.
IPadin. Näppärää. Olen varmaan ollut aika kiltti :) mua rakastetaan!
ja vielä oikeata kokoa?
Olen tuolle jäkättänyt kymmenen vuotta, että haluan kymmenvuotis hääpäivän kunniaksi kunnon kalliin timanttisorimuksen, koska aikoinaan mentiin köyhinä opiskelijoina naimisiin...
Nyt sitten oli ostaa täräyttänyt kunnon sormuksen. Tykkään. Oli soittanut minun parhaalle kaverille kuulemma, ja ihmettelinkin miksi kaveri niin tarkkaan kyseli aiemmin millainen olisi ihanne sormus. No nyt tiedän.
Hän lähti juuri äidilleen joulun viettoon. Ihana hiljaisuus ja rauha kotona. :) Nautin.