Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait mieheltäsi joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2012 |

Minä sain lahjakortin, jolla saan hiustenleikkuun, kulmien muotoilun ja manikyyrin kynsien lakkauksella... :)



Oi, tekee kyllä hyvää näin kolmeviikkoisen vauvan äidille...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähti juuri äidilleen joulun viettoon. Ihana hiljaisuus ja rauha kotona. :) Nautin.

Vierailija
2/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja villapohjaisia urheilusukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.

Vierailija
4/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettelen vai kuuluuko kysymyksesi, että mitä saat lahjaksi tänä jouluna kun lahjat aukaistaan illalla kuten ne kuuluukin silloin aukaista.

Vierailija
5/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jotain puuttuu, sen voin ostaa itsekin.

Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.

Vierailija
6/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mammat järkyttyvät - kaikilla on hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen :)

Vierailija
8/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjat aukaistaan illalla kuten ne kuuluukin silloin aukaista.


Mitä väliä milloin ne lahjat aukaistaan? Jokaisella perheellä lienee omat tapansa joten mikä kukaan on sanomaan että mikä on Oikea tapa?

Ja ap:lle, en tiedä. Lapset nukkuvat päiväunia vielä, ja ruoan jälkeen (joskus kuuden maissa) avataan lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPadin. Näppärää. Olen varmaan ollut aika kiltti :) mua rakastetaan!

Vierailija
10/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä oikeata kokoa?



Olen tuolle jäkättänyt kymmenen vuotta, että haluan kymmenvuotis hääpäivän kunniaksi kunnon kalliin timanttisorimuksen, koska aikoinaan mentiin köyhinä opiskelijoina naimisiin...

Nyt sitten oli ostaa täräyttänyt kunnon sormuksen. Tykkään. Oli soittanut minun parhaalle kaverille kuulemma, ja ihmettelinkin miksi kaveri niin tarkkaan kyseli aiemmin millainen olisi ihanne sormus. No nyt tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hellyyttä ja rakkautta.